כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השכרת רכב בחו"ל מזמינים רק באופרן

מתכננים נסיעה לחו"ל? אופרן השכרת רכב מאפשרת לכם לבחור מכונית בגודל המתאים לכם, הכולל ביטוח מלא ללא השתתפות עצמית שיאפשרו לכם לנהוג בחו"ל בראש שקט וללא דאגות

השכרת רכב בחו"ל מזמינים רק באופרן

בעשור האחרון חלו שינויים מרחיקי לכת באופן שבו מתכנן התייר הישראלי את נסיעותיו לחו"ל. האינטרנט מאפשר כיום ליותר ויותר נופשים לארגן את חופשותיהם בהתאם לצרכים הפרטיים שלהם, באופן עצמאי הן בהשגת המידע והן בהתאמת חבילות התיור.

גם תחום השכרת הרכב בחו"ל עבר תמורות מרחיקות לכת. אם בעבר נחשבה שכירת מכונית בחו"ל לפתרון יקר ומורכב , הרי שהיום מדובר במוצר פשוט, הניתן במחירים שווים לכל נפש וכל הנדרש עבורו הוא רישיון ישראלי ובינלאומי ונהיגה בטוחה.

אם בנסיעה משפחתית או נסיעה עסקית, השכרת רכב בחו"ל מאפשרת את הגמישות והנוחות בנסיעות מיעד ליעד. למה להתנייד בין תחנות רכבת, להמתין לאוטובוס עם מזוודות ולהתחיל את החופשה כשאתם כבר עייפים ורצוצים? הזמנת הרכב מראש מאפשרת תכנון נכון וכלכלי יותר של הטיול בחו"ל והתחלת החופשה כבר בנמל התעופה. מגיעם אל תחנת ההשכרה, נפטרים מהמזוודות לטובת תא המטען, ויוצאים לדרך עם חיוך על השפתיים. מיכל הדלק כבר מלא.

חברת אופרן היא הסיטונאית הגדולה ביותר בישראל בתחום השכרת הרכב לחו"ל כבר למעלה מעשרים שנה, ומציעה מחירים משתלמים במיוחד ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. אופרן משתפת פעולה עם חברות ההשכרה הגדולות בעולם, כמו אלמו, נשיונל, יורופקאר, בדג'ט, אוויס, הרץ ועוד, ומציעה ללקוחותיה מגוון עצום של תחנות לקיחה וכלי רכב בגדלים שונים, רגילים ואוטומטים. כך לדוגמא תוכלו לשכור בנמל התעופה קנדי הסמוך לברוקלין או בניוארק ולהחזירו במרכז מנהטן ללא תוספת תשלום.

השכרת רכב בחו"ל באמצעות אופרן מאפשרת לכם לבחור מכונית בגודל המתאים לכם. זוגות יוכלים לבחור ברכב קומפקטי, משפחות מצומצמות יכולות להסתפק ברכב בגודל בינוני (midsize) ואילו למשפחות גדולות וברוכות ילדים מומלץ להזמין רכב גדול (full size), ג'יפ כדוגמת Jeep Grand Cherokee , או מיניוואן המיועד לשבעה ולעיתים שמונה נוסעים. מומלץ להזמין מראש מכשיר ניווט ((GPS, שיביא אתכם אל יעדכם בדרך המהירה והקצרה ביותר וניתן אף לרכוש מיכל דלק וביטוח לנהגים נוספים מראש. גיל השכירות המינימאלי הוא בדרך כלל 25, אך בארה"ב אופרן מציעה תכנית צעירים מיוחדת לנהגים בגיל 21-25.

במרבית תחנות ההשכרה בשדות התעופה המרכזיים בארה"ב מנהיגה חברת אלמו, שבאמצעותה פועלת אופרן בארה"ב, מדיניות הנקראת "choice" המאפשרת ללקוח לבחור מתוך הקבוצה שהזמין את הדגם המועדף עליו מתוך היצע המכוניות הגדול. כדי לחסוך זמן בתחנה ניתן גם למלא את מרבית חוזה השכירות מראש אונליין באתר www.save-time.co.il.

השכרת רכב בחו"ל באמצעות אופרן מתבצעת בתשלום מראש וכוללת את כל מרכיבי החובה ולעיתים אף חלק ממרכיבי הרשות. שובר השכירות מפרט את תנאי השכירות העיקריים שיופיעו על גבי חוזי השכירות בחו"ל, כאשר בארה"ב לדוגמא, המחיר מגלם בתוכו את כל המיסים המקומיית, ביטוח מלא ללא השתתפות עצמית כלל במקרים של נזק או גניבה ובנוסף כיסוי צד ג' מקיף עד מיליון דולר. באירופה ניתן לרכוש באמצעות אופרן ביטוחים דומים מראש, שיאפשרו לכם לנהוג בחו"ל בראש שקט וללא דאגות.

נתקלתם בבעיה? אל דאגה. חברות השכרת הרכב שעמן עובדת אופרן מעניקות שירותי דרכים 24 שעות ביממה, ויגישו לכם סיוע בכל מקום שבו אתם נמצאים. אופרן תצייד אתכם בכל המידע הרלוונטי ותעמוד לרשותכם כמובן בכל שאלה המתעוררת תוך כדי הטיול ואחריו. תהליך שכירת הרכב פשוט ומהיר ובסיומו, עם החזרת הרכב, כל שעליכם להקפיד הוא להחזיר את מיכל הדלק מלא, כפי שקיבלתם אותו (שימו לב לברר מראש את סוג הדלק המתאים לרכב).

מתכננים נסיעה בחול המועד פסח או בקיץ הקרוב? הקדימו והתקשרו לאופרן להצעת מחיר, והפכו את נסיעתכם הבאה לחו"ל לחופשה בלתי נשכחת, מגוונת ומהנה.

לפרטים נוספים לחצו כאן
אופרן השרכת רכב בחול אוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד