י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השכנים התקשרו למשטרה

הצלחות התעופפו במעונו של המועמד לרה"מ

בביתו של בוריס ג'ונסון מועמדה של המפלגה השמרנית בבריטניה לראשות הממשלה נשמעו רעשים מוזרים וצעקות וכן רעש ניפוץ צלחות. השכנים הזמינו את המשטרה

הצלחות התעופפו במעונו של המועמד לרה"מ
בוריס ג'ונסון צילום: רויטרס

השכנים הזעיקו את המשטרה לביתו של בוריס ג'ונסון, המועמד מטעם המפלגה השמרנית לראשות ממשלת בריטניה. על פי הדיווח ב'דיילי מייל', שכנים הזעיקו את שוטרים לאחר ששמעו ריב קולני בין ג'ונסון לבת זוגתו. בוריס ג'ונסון שהה עם בת הזוג בביתם ברובע קמברוול שבדרום לונדון ביום חמישי בלילה, ועל פי עדות של שכנים נשמעו צעקות ורעש צלחות מתנפצות מתוך הבית. בוריס עצמו לא הסכים להגיב על הדיווחים.

בהרצאתו אמש שנערכה בעיר ברמינגהאם, מר ג'ונסון שידוע כתומך בהסכם היציאה של בריטניה מ'האיחוד האירופי', לא הזכיר את הנושא בפתיחת דבריו, ועמד על כך כי "אנחנו צריכים לבצע את הסכם הברקזיט, ואני האדם הנכון לעשות זאת".

על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, בני הזוג נשמעו רבים והוקלטו על ידי שכנים, בהקלטה שומעים צלחות מתנפצות, צרחות ברקע, כשהגברת צועקת לעבר בוריס, "צא מהבית שלי" המשטרה נקראה, אך השוטרים עזבו את המקום ללא שום טיפול במהומה.

לאחר הפרסום, גולשים ברשת שאהבו את הדיווח, כתבו כי הם מאד רוצים לראות את הזוג במעון ראש הממשלה, כי "יהיה בידור, יהיה מאד מעניין שם". הגברת נתנה לייק לציוץ כזה.

אתמול אחר הצהריים היא לא נראתה בשום מקום יחד עם בוריס, למרות השתתפותה בתחילת הקמפיין שלו בתחילת החודש.

אחת השכנות סיפרה לדיילי מייל, כי היא היתה בין אלה ששמעו את הוויכוח הרם. היא אמרה: "היו הרבה צעקות, הגברת צרחה ואני יכולתי לשמוע כמה כוסות או צלחות נזרקות לא מעט פעמים".

"הגבר צעק בחזרה, יכולתי לשמוע אותו דרך הקירות שלי, צפיתי בטלוויזיה והשתקתי אותה כי הייתי כל כך מודאגת, זה נמשך כעשר דקות, מעולם לא שמעתי דבר כזה קודם, אני שמעתי זכוכית מתנפצת ועוד דברים, היה ברור שהגברת כועסת, היא צרחה בהיסטריה. הקירות שלי רעדו מכל הרעש ומהדברים שנזרקו".

עוד שכנה סיפרה ל'מייל אונליין', כי "זה היה עם זכוכיות מתנפצות, צרחות הרבה ויכוחים, עברתי על פני ביתו של ג'ונסון ויכולתי לשמוע אותו מהקומה העליונה, חשבתי שמישהו נרצח".

אחד השכנים שמע את הגברת צועקת, "נשפך יין אדום על הספה, פשוט לא אכפת לי משום דבר כי אתה מפונק, אין לך ערך לכסף, אין לך ערך לכלום".

בוריס ג'ונסון בריטניה סכסוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד