י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יום הבדיקות בלייקווד: "כל שנה מצילים חיים"

הגברים בלייקווד נקראים אחת לשנה, בתחילת ניסן, לבוא לשורת בדיקות בריאותיות המתבצעות בחינם • המארגנים מסבירים: "לצערנו, צעירים נפטרים בפתאומיות"

לייקווד. צילום: ליפא שטאובר
לייקווד. צילום: ליפא שטאובר

ראשי ארגוני 'ביקור חולים' ו'הצלה' בלייקווד קוראים לציבור הגברים לבוא לבדיקה בריאותית היום (ראשון) באודיטוריום של אסתר גרבר ברחוב מדיסון בעיר בין השעות 13:00 ל-17:00.

אחד מראשי ארגון 'הצלה' אומר ל'בחדרי חרדים': "זו כבר השנה החמישית שאנחנו עורכים את יום הבדיקות השנתי. בשנה שעברה הגיעו אלינו 750 איש שביקשו להיבדק. שלושה מהם שלחנו מיד לחדר המיון, ואני מאמין שחייהם ניצלו בזכותנו".

לדבריו, "לאנשים עובדים או לומדים אין זמן ללכת לרופא, שביקור אצלו כרוך גם בתשלום. התוצאה היא שאנשים לא ממהרים ללכת לרופא או לעשות בדיקות, ואת המחיר היקר הם משלמים, ואנחנו, לצערנו, רואים בשטח אברכים צעירים שמתמוטטים לפתע, ואחרים שנפטרים בפתאומיות, כשאחר כך מתברר כי סבלו מלחץ דם גבוה, כולסטרול או חוסר חמצן".

מסיבות אלה החליטו העסקנים להכריז מדי שנה על יום בדיקות ביום ראשון, בו העובדים בחופש והלומדים כבר נכנסו לימי בין הזמנים. כל מי שמגיע, מקבל חינם בדיקות דם שונות, ובהן לחץ דם, גילוי סכרת, כולסטרול ומחלות.

"אנחנו קוראים לכל אחד לבוא ולהתייצב, מדובר בצו 'ונשמרתם'", אומרים ב'הצלה' המקומי.
רופא הצלה בורו פארק עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד