י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא מצליחה להתאושש

יוצא דופן: התעוררה במטוס נעול וחשוך

רובנו ישנים בטיסות ומתעוררים לקראת הנחיתה או לפחות סומכים שיש מי שסורק את המטוס בסיום הטיסה | אולם מסתבר שלא כדאי לסמוך על זה. אישה מצאה עצמה מתעוררת בתוך מטוס נעול וחשוך שסיים את פעולתו לאותו היום 

יוצא דופן: התעוררה במטוס נעול וחשוך
ישנים בטיסה. אילוסטרציה צילום: unsplash

סיוט של החיים: טפאני אדמס, נוסעת שנרדמה בטיסת פנים עם חברת 'אייר קנדה' - מצאה את עצמה כשהתעוררה במטוס חשוך ונעול. מדובר בטיסה שאורכת כשעה וחצי, מקיוובק לטורונטו.

חברתה דאנה, העלתה פוסט לפייסבוק ובו סיפרה בשמה על המקרה יוצא הדופן, כשהיא פותחת אותו "עוד לילה ללא שינה". לדבריה, היא ניסתה להפעיל את הפלאפון שלה כדי לצלצל לחברה ולעדכן אותה על הימצאותה במטוס הנעול והחשוך ללא יכולת להיחלץ ממנו או להזעיק עזרה, אך גילתה כי הסוללה שלה נגמרה והחשמל במטוס מטבע הדברים לא פעל היות והוא היה כבוי. בצר לה היא ניסתה להעיר את תשומת לבם של עובדי שדה התעופה, דרך חלונות המטוס אך לא הצליחה.

בסופו של דבר היא לא התייאשה והצליחה לפתוח את דלת המטוס, אך גילתה כי היציאה מהמטוס גבוה מאוד מהקרקע, אז היא נכנסה לתא הטייס, שם מצאה פנס והיא החלה לאותת בו כדי למשוך תשומת לב. כעבור דקות הצליחה אדמס למשוך את תשומת לבו של אחד העובדים בשדה שנדהם למראה האישה על המטוס. אחרי ששמע ממנה קצרות במה מדובר. הוא הלך וחזר עם סולם דרכו היא ירדה מהמטוס. משם הוא לקח אותה לשירות הלקוחות של חברת 'אייר קנדה'.

החברה מספרת בפוסט הארוך כי 'אייר קנדה' הסיעה את אדמס המבוהלת לביתה ונמצאים עמה מאז בקשר.

בכך לא תם הסיפור. מאז המקרה, היא לא מצליחה לישון בנוחות. היא מתעוררת מלאה בסיוטים כשהיא מדמיינת שהיא נעולה במקום חשוך.

חברת 'אייר קנדה' הגיבה לפוסט, "אנחנו מופתעים לשמוע על המקרה ואנחנו מאוד מודאגים ממנו". אולם בהמשך הגיב דובר מטעם החברה ואישר את פרטי המקרה וציין כי החברה חוקרת את המקרה ונמצאת בקשר עם אדמס.

 

 

 

שינה טיסה אייר קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד