י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התיעוד המפליל

תושב מודיעין עילית במעצר כבר 11 ימים

מחלקת התביעות של המשטרה צפויה מחר (שני) להגיש כתב אישום נגד שני תושבי מודיעין עילית בחשד לגידול וסחר בסמים • הראייה: תיעוד וידאו בו הללו נראים סוחבים שקים אפורים

תושב מודיעין עילית במעצר כבר 11 ימים
חרדי מובא לבית משפט, אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שני צעירים תושבי העיר מודיעין עילית נעצרו על ידי המשטרה בחשד לגידול, החזקה וסחר בסמים, לאחר שחוקרי המשטרה פשטו על דירה ששימשה מעבדת סמים. המשטרה מחפשת אחד חשוד שלישי שפרטיו ידועים להם.

לפני שבוע וחצי, ביום חמישי לפנות בוקר, חוקרי המשטרה פשטו על דירה במודיעין עילית שם על פי החשד גידלו וסחרו בסמים. עם הפשיטה על הדירה נעצר תושב העיר בן 27, שמעצרו הוארך מעת לעת ומחר התביעה המשטרתית צפוייה להגיש נגדו כתב אישום.

מה שגרם לחוקרי המשטרה מתחנת מודיעין עילית לפשוט על הדירה, זהו מידע שהגיע למוקד 100 של המשטרה על חשד כי בדירה מסויימת בבניין זה פועלת מעבדת סמים. בדיונים שנערכו בבית משפט השלום בירושלים, המשטרה אישרה כי ישנם לפחות שני מעורבים נוספים שטרם נעצרו ומחפשים אחריהם.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ביום שני לפני כשבוע, נעצר אדם נוסף, בן 24 תושב העיר, נשוי ואב לילדה קטנה, העובד במועצה איזורית ונערך חיפוש בביתו, לאחר שעל פי החשד מעורב אף הוא בעבירות. בחקירתו בעיקר שתק אך קשר את עצמו לדירה.

ביום שלישי הובא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים, לאחר שהחוקרים חושדים כי הוא החזיק בדירה, גידל וסחר בסמים. גם במקרה שלו, הוא תועד בוידאו יוצא מהדירה עם 2-3 שקים אפורים ומכניס אותם לרכב.

הטוען המשטרתי הציג בפני השופט אלעזר ביאלין סרטוני וידאו שונים, בהם נראים החשודים בפתח הבניין בו אותרה מעבדת הסמים. בן ה-27 נראה כשהוא מוציא 2-3 שקים אפורים, ובן ה-24 לקוח אותם ומעמיס ברכבו. לטענת המשטרה, מדובר בסמים שהוצאו מתוך הדירה. עו"ד יקי קהן, פרקליטו של החשוד בן ה-27, טען כי לא ניתן להוכיח מה בדיוק הוא מוציא מהדירה. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי שאריות הסם שנתפס בדירה הינם במשקל של 1.8 קילו.

פרקליטו של החשוד בן ה-24, עו"ד ניר דוד טען כי אשת החשוד זומנה לחקירה לבוקר יום שלישי בו נערך דיון, אך משום מה לא נחקרה עד לשעת הדיון. "אשתו רצתה להיחקר היום על הבוקר, כדי שנגיע לכאן מוכנים, ולא שיגידו שחקירת אשתו היא פעולה נוספת" שנדרשת בימי המעצר. הטוען המשטרתי טען "יש סיבות לכך".

"עיון בתיק החקירה מלמד כי רוב הסמים פונו לכאורה באמצעות הרכב ששייך למשיב (בן ה-24 א.ש). חשד זה מתחזק במיוחד נוכח המסמכים" אמר השופט והאריך את מעצרו בן ה-24 עד ליום חמישי, אז לכאורה שוחרר.

ביום שישי האחרון, המשטרה הגישה לשופט מורדכי בורנשטיין, סגן נשיא ביהמ"ש שלום בירושלים, הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד שני החשודים בני 27 ו-24, וכן בקשה למעצר למשך חמישה ימים נוספים. השופט קיבל את הבקשה להאריך את מעצרם עד למחר (שני), אז צפויים להגיש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מודיעין עילית מעבדת סמים הצהרת תובע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד