ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"לא הכל מתחיל ונגמר בכסף"

חברי המועצת מתגייסים נגד סגירת שדה דב: "מדובר בפיקוח נפש"

חברי מועצת גדולי וחכמי התורה, הגרב"מ אזרחי והגר"ש בעדני - לראש העיר אילת: "מדובר בפיקוח נפש והצלת חיים. מאות חולים זקוקים לשדה דב כדי לקבל טיפול רפואי". ראש העיר לגדולי ישראל: "ח"כ גפני צעק בדיון האחרון בכנסת: זה פיקוח נפש ממש. לא הכל מתחיל ונגמר בכסף"

חברי המועצת מתגייסים נגד סגירת שדה דב: "מדובר בפיקוח נפש"
ראש העיר הלוי אצל גדולי ישראל צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי, נכנס היום (ראשון) להתברך אצל גדולי ישראל, חברי מועצת גדולי התורה הגרב"מ אזרחי והגר״ש בעדני. ראש העיר ביקש להודות להם על הפעילות הנמרצת של חברי הכנסת החרדים משה גפני, יעקב מרגי, יעקב אשר ויואב בן צור נגד הריסת שדה התעופה, כדי להציל חיי אדם ובעקבות פיקוח הנפש והטסת מאות חולים. 

חבר המועצת הגר"ש בעדני דיבר בנחרצות ואמר לראש העיר הלוי, "אסור להרוס בית כנסת עד שיבנו בית כנסת חדש. אני יבקש מהנציגים שלנו בכנסת שיעשו רעש גדול. הגמרא אומרת שעיר שאין בה רופא אסור לגור בה. אסור להפקיר את החולים בעיר הזאת".

בביקור אצל חבר המועצת הגרב"מ אזרחי השתתף גם ח"כ יצחק פינדרוס. ראש הישיבה אמר: "אני רוצה לברך אותכם שהמאבק שלכם יצליח ושלא יהיו חולים בכלל. אבל שהחולים שיש שיבריאו כמה שיותר מהר ושלא ייקחו מהם את החיים שלהם ואת הטיפול המסור. זה לשחק בחיים שלהם".

ראש העיר מאיר הלוי חשף בפני גדולי ישראל כי כל יום טסים בין 120 ל-150 חולים לקבל שירותי רפואה דחופים בתל אביב. לדבריו, "כל שבוע מגיעים כ-60 רופאים בכירים לתת שירותי רפואה דחופים. זה מאבק של פיקוח נפש והצלת חיים לכל דבר".

ראש העיר אילת גדולי ישראל פיקוח נפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד