י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נקבע תאריך לפריימריז

ההכרעות שהתקבלו בועידת מפלגת 'העבודה'

בכינוס שערכה היום מפלגת 'העבודה' הגני התערוכה הוחלט כי הפריימריז לראשות המפלגה יתקיימו בתאריך 2/7/19 ובאם ידרש סיבוב שני הוא יערך שבוע לאחר מכן • רשימת הח"כים לבחירות, תישאר כפי שהייתה בבחירות האחרונות

ההכרעות שהתקבלו בועידת מפלגת 'העבודה'
אבי גבאי צילום: רענן כהן

בצל הכישלון בבחירות האחרונות והודעתו של יו"ר המפלגה גבאי על פרישה מהחיים הפוליטיים וכן הסקרים הלא מחמיאים שמנבאים למפלגה כישלון גדול עוד יותר, התכנסה היום ועידת מפלגת העבודה בגני התערוכה בתל אביב. 

לאחר נאומים ודין ודברים הועידה הכריעה, כי הבחירות לתפקיד יושב ראש המפלגה יתקיימו ב- 2.7.19 בקרב כלל חברי המפלגה. 

כמו כן, באם יידרש סיבוב שני, הוא יערך שבוע לאחר מכן. בנוסף הצביעו חברי ועידת המפלגה, כי רשימת הח"כים תישאר כפי שהיתה בבחירות האחרונות לכנסת.

אני עומד בפניכם היום בפעם האחרונה כיושב ראש המפלגה.

"כפי שאתם יודעים, בבחירות הקרובות ליושב ראש, בחרתי שלא להתמודד והחלטתי גם שלא להיות חלק מרשימת המפלגה לכנסת הקרובה. ברמה האישית, לקחתי אחריות. עד הסוף כפי שנהוג לומר". אמר אבי גבאי בנאומו בועידה.

גבאי התייחס לכישלון מפלגתו בבחירות האחרונות "מצביעים רבים במחנה שלנו, כולל חברי מפלגה, אמרו ואומרים לנו: "הצבענו למי שחשבנו שיוכל להחליף את נתניהו. הצבענו לאחרים למרות שאנחנו מאמינים בדרך שלכם". 

"אני שומע את הקולות שמדברים על חידוד מסרים, שיקום, לא להתחנף לימין ועוד. זה נחמד בשביל פריימריס אבל אני מציע לגעת באמת. בבעיה האמיתית. בעיניי, הכל מתחיל בתרבות – ואת התרבות צריך לשקם".

אבי גבאי מפלגת העבודה פריימריז פריימריז בעבודה גני התערוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד