ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
'עסקת המאה' של שר החינוך הנכנס

שותף אמיתי? קורץ לחילונים וקורא לשילוב החרדים

הרב רפי פרץ שהצטייר לאחרונה כמי שמתקרב לחרדים וצפוי להיות שותף לאינטרסים המשותפים קורא הערב לשילוב חרדים באקדמיה - דבר המנוגד לדעתם של גדולי ישראל: "זאת תהיה עסקת המאה!", כך לדבריו

שותף אמיתי? קורץ לחילונים וקורא לשילוב החרדים
הרב רפי פרץ צילום: הקריה האקדמית אונו

שותף אמיתי? שר החינוך הנכנס הרב רפי פרץ נאם הערב (ראשון) בטקס הענקת תארים של הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו שהתקיים באשדוד והתייחס בדבריו לנושא חוק הגיוס ושילובם של החרדים בשוק העבודה ובצבא ואמר לבוגרים שקיבלו את התואר: "אתם עסקת המאה. כשאנחנו נצליח להעמיד מתוכנו בכל שדרות הציבוריות הישראלית להעמיד חבורות כאלה גדולות, גברים, נשים, שלוקחים חלק ומאמינים במדינת ישראל ורוצים להיות שותפים ותורמים למדינה הזאת - זאת תהיה עסקת המאה!", כשהוא רומז בעצם דבריו שהוא מייחל לשילוב חרדים באקדמיה, דבר המנוגד לדעתם של גדולי ישראל.

יתרה מכך, בעוד החרדים מבקשים לחוקק את חוק ערך לימוד התורה, בתור מי שהצטייר בשבועות האחרונים כשותף פוליטי מזהיר ומבטיח של המפלגות החרדיות במאבקים - להם אינטרסים משותפים עם איחוד המפלגות הדתיות, מצליח הרב פרץ במילותיו אלו לקומם לא מעט גורמים במפלגות החרדיות.  

כן התייחס לפרטים שנחשפו אמש (מוצ"ש) מעסקת המאה שמגבש נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואמר, "אני גר בעוטף עזה, צבע אדום מלווה אותי הרבה שנים, פצמרים, והאש ששורפת את השדות. גם היום עם כל ההקלות היו בלוני תבערה. זה חמור ביותר. ברור שצריכה להיות פעולה תקיפה נגד חמאס".

"אנחנו לא נראה בעסקת המאה איך נותנים כסף - צריך שעזה תהיה מפורזת מנשק" הבהיר השר שיכהן כמשקיף בקבינט המדיני-בטחוני, "אנחנו לא האיום שלהם, הם נלחמים בנו למרות שהם קיבלו עד הסנטימטר האחרון. קודם כל שיופרזו מנשק וכמובן שכל הסדרה צריכה להיות בהחזרת הבנים הביתה". 

חרדים באקדמיה רפי פרץ מפלגות חרדיות הקריה האקדמית אונו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד