י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לא אהיה גוי של שבת"

השר היוצא נגד נתניהו: "הייתי השכפ"ץ שלו"

איוב קרא - השר הדרוזי מטעם 'הליכוד', הגיע אמש טעון ומורתח לאולפן 'חדשות 12' ויצא בחריפות נגד מפלגתו והעומד בראשה: "פעם ראשונה הכו בי כי אמרו שאני דרוזי, פעם שנייה ביטלו אותי במקום 29 ואז הזיזו אותי ל-30" | על נתניהו: "הלכתי אחריו כמו רות המואביה" 

השר היוצא נגד נתניהו: "הייתי השכפ"ץ שלו"
נתניהו/איוב קרא צילום: דוד כהן, פלאש 90/Marc Israel Sellem,POOL

מתקפה מבית נגד נתניהו; שר התקשורת היוצא איוב קרא מ'הליכוד', יצא אמש (ראשון) במתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגתו ראש הממשלה בנימין נתניהו והביע את כעסו עליו; "הלכתי אחריו כמו עיוור".

בראיון שהעניק לעודד בן עמי ב'חדשות 12' אמר השר, "חוק הלאום בלעדיי היה קורס. הייתי השכפ"ץ שלו כי אני מאמין שזה חוק טוב. לדרוזים צריך להיעשות תיקון וייעשה. כשאני רואה בתוך הליכוד אנשים כמו מירי רגב וזאב אלקין אומרים שאני לא דרוזי כי אני שר זה מרגיז אותי", אמר קרא בטון גבוה.

לאורך הראיון, הוא המשיך ונעשה תקיף יותר, "אני גאה כי אני ישראלי גאה, אדם נאמן ואמין. מספיק עם הגישה הזאת, אנו שותפים לגורל, להילחם בכל אויבי ישראל. פעם ראשונה הכו בי כי אמרו שאני דרוזי, פעם שנייה ביטלו אותי במקום 29 ואז הזיזו אותי ל-30 בגלל בן דהן. זו מכה אחרי מכה. גרמו לאנשים עם דעות קדומות לפגוע בי כשאני בליכוד. אמשיך לשרת את מדינת ישראל ועם ישראל".

בשלב זה הגיעה הביקורת כלפי נתניהו, "אני כועס על מנהיגים שלא יודעים להגן על אנשים שלהם. אני כועס על כל העולם כי לפגוע לי בחברות, בכנות שהלכתי איתו כמו רות המואביה  - זה המחיר שמגיע לי?. אני רק יכול לומר שהאמנתי בו עד היום, וכעת אחרי מה שקרה יש לי בעיה, אחרי שאשוחח איתו אקבע את דרכי", הבהיר קרא והבהיר בקול רם ונחרץ, "לא אהיה גוי של שבת ואגן בגופי על ישראל. הפגיעה בי היא סמלית במיוחד אחרי חוק הלאום. במקום לחבק אותי על הנאמנות למדינת ישראל, תוקפים אותי מה זה הדבר הזה".

השר התייחס גם כן בראיון לכך שהחליט להסיר את מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים והבהיר כי בליכוד סיכלו את מינויו, "פנו אליי, לא אני ביקשתי. חשבו שאני הכי מתאים בתקופה הזאת כי אני היחיד שמכיר את הנשיא המצרי", אמר והוסיף, "יש לי יתרון גם מהתרבות שאני בא ממנה. פעם ראשונה שיש דרוזי במינוי פוליטי במדינה ערבית. במקום שיהיה קונצנזוס על כך כדי שיהיה גשר לשלום - חטפתי מהליכוד וגם מסביבת ראש הממשלה תקפו אותי".

"אני האיש הכי מוכשר לתפקיד טען קרא והזכיר כי "על בחריין אמרתי שצריך ללכת גם ללא הפלסטינים. גם לגבי המנהרות שאמרתי שצריך רובוט. כל הזמן יש נגדי דעות קדומות לצערי, וצר לי שביום שמכריזים על טייס ראשון דרוזי של מסוק קרב אני צריך לעמוד כאן ולהוכיח את נאמנותי, כשאני נכה וקצין בכיר ואיבדתי את שני אחיי".

לסיום הראיון שארך כעשר דקות, אמר השר המאוכזב, "אני במקום ה-39 ברשימת הליכוד ולמרות שהזיזו אותי, אני לא הולך להתפטר. בסופו של דבר אמצא את עצמי בזירה הפוליטית כיוון שעם ישראל מאחורי בניגוד לעסקנים הזולים והמפאייניקיות שחדרה לליכוד", כך קרא.

בנימין נתניהו איוב קרא שש עם עודד בן עמי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד