י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
באוהל ענק בשדה יואב

היערכות שיא לחתונת באיאן: הלו"ז המלא

בחסידות באיאן נערכים לשמחת החתונה הגדולה לבתו הצעירה של הרבי מבאיאן שתיערך מחר במרכז האירועים 'דוריה' בשדה יואב בהשתתפות אלפי חסידים • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים לקראת השמחה

היערכות שיא לחתונת באיאן: הלו"ז המלא
אוהל החתונה שהוקם בשדה יואב צילום: באדיבות המצלם

היערכות שיא בחצר חסידות באיאן לקראת שמחת נישואי בתו הצעירה של האדמו"ר שתתקיים מחר (שלישי) עם החתן בן האדמו"ר מסוכטשוב. 

שמחת החתונה הגדולה, המעוררת התרגשות בחצר עקב היותה הבת האחרונה (לרבי נותר לחתן עוד בן זקונים) - תיערך באוהל ענק בסמוך למרכז האירועים 'דוריה' בשדה יואב, הסמוכה לקרית גת; עשרות אוטובוסים ישנעו את אלפי החסידים מכל רחבי הארץ.

בכל החודשים האחרונים עובדים בחסידות באיאן מסביב לשעון הן בהכשרת השטח ובניית האוהל הענק בליווי וועדה מכינה גדולה מעסקני החסידות העוסקים במבצע הכנת החתונה. 

החסידים יגיעו כאמור לחתונה מכל ריכוזי החסידות ברחבי הארץ מירושלים, בני ברק, ביתר עילית, בית שמש, מודיעין עילית וקרית גת בכרטיסים שנרכשו מראש במחיר של 42 שקל למבוגר ו-32 שקל לנוער.

'בחדרי חרדים' מגיש את הלוח זמנים המלא של החתונה, שיתחיל כבר מהיום (שני) בטיש הנקרא דורון דרשה שייערך ברחבת בית מלכה ומעמד קבלת פנים לאורחים שהגיעו מחו"ל.

מחר (שלישי) החתונה תחל במעמד קבלת פנים בשעה 17:00 אחר הצהריים ומעמד החופה בשעה 18:30 כשלאחר מכן תפילת ערבית וסעודת החתונה ומעמד המצווה טאנץ שיסתיים בשעות הקטנות של הלילה. 

הפרנצע'ס שהוקמו באוהל החתונה הגדול. צילום: באדיבות המצלם

כפי שכבר דווח ב'בחדרי חרדים', שבת השבע ברכות תיערך בבית המדרש הגדול של חסידות גור ברחוב ירמיהו, עקב השיפוצים ב'קלויז' של באיאן ברחוב מלכי ישראל.

כך גם השבע ברכות המרכזי ביום ראשון הבא ייערך בבית המדרש הגדול של גור. בנוסף, תיערך שמחת שבע ברכות לנגידי החסידות אצל הנגיד ר' ארי שטרן בביתו בירושלים. 

מכשירים את החניון לאוטובוסים והרכבים ליד האוהל. צילום: באדיבות המצלם

לרגל שמחת החתונה הלחין הבעל מנגן ר' יהושע ברים את הוולס "שאו ידיכם", המתאפיין בניחוח חסידי ומרנין לב ומדגיש את רגשות ההודיה והשמחה על הזכות לעמוד בבית ה' ולברך. הניגון מצטרף לרשימה של לחנים יחודיים של מלחינים מחסידות באיאן, לקראת החתונה הגדולה.

האזינו לשיר החדש 

חסידות באיאן אוהל שיר חדש סוכטשוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד