י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במבטא אשכנזי כבד

צפו: רון קובי מבזה את שר התורה

בצל חקירת המשטרה סביב חשדות חמורים בעיריית טבריה, העביר רון קובי שידור חי בחשבון הפייסבוק מלשכתו וירה צרורות לכל הכיוונים. הוא האשים את דרעי וליברמן בשחיתות ובשיאו של השידור ביזה את שר התורה באופן קשה • צפו

צפו: רון קובי מבזה את שר התורה
רון קובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

בצל המעצרים שנעשו היום סביב החשדות לשחיתות בעיריית טבריה והחקירה הסמויה שהפכה לגלויה כשהחשדות הן: שוחד, הפרת אמונים, הלבנת הון ועוד, מדבר רון קובי בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלו ומטיח האשמות באריה דרעי "השחיתות מגיעה מהכנסת".

בזלזול שלא אופייני גם לו עצמו, הוא מחקה את הגר"ח קנייבסקי "תהיה לו מפולת גדולה" אומר קובי במבטא אשכנזי כבד עם נימת זלזול ומוסיף, "לרב קנייבסקי ולשאר הרבנים, תם שלטון חצרות הרבנים".

"גם לרב קוק וגם לרב אוירבך מטבריה אני אומר "תם זמנם בהשפעה פוליטית שיישארו בתורה וברוחניות, תם עידן שלטון חצרות הרבנים במדינה ובכנסת".

וכאן עבר קובי להטיח האשמות גם בשותפו לשנאת החרדים אביגדור ליברמן "קשקשן, נמר מנייר שעשה פה את הטריקים והשטיקים שלו שנים עם אריה דרעי" ירה לעברו של ליברמן "עכשיו הוא מנסה לתפוס טרמפ על החילוניות, זה לא ילך לך! אתה חבר של דרעי ושל גפני וכל אלה שסחטו את המדינה במיליארדים, זה לא ילך".

השותף לשנאת החרדים; ליברמן

"הנה היום, ממשיך קובי ומתייחס לחקירה שהפכה גלויה, "אחרי חקירה סמויה של שנים, להב 433 עברו לחקירה גלויה. "בתחבולות נעשה מלחמה ותבינו שהרבה השלכות יהיו למה שקורה כאן היום".

בשידור החי נשאל ראש העיר על ידי צופה איך הוא מעז לדבר כך נגד רבנים, קובי נזעם וענה לו "איך הרבנים מעזים לדבר על נבחרי ציבור".

בהמשך עבר לקדם קובי את מפלגתו החדשה 'הימין החילוני' ואמר כי על פי הסקרים יש למפלגתו לפחות "שישה מנדטים" ותפקידה הוא לנקות את המדינה משחיתות. 

כזכור, בשעות הבוקר (שני) נעצר חשוד לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', העצור הוא בעל עסק לניקוי רחובות והחשוד שעוכב הוא עובד לשעבר בעיריית פתח תקווה. חיפוש נערך בעיריית טבריה.

מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה. על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, פעלו על מנת לקדם מכרזים בניגוד לחוק.

רון קובי עיריית טבריה להב 433

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 96 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד