ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בעקבות חשיפת 'בחדרי' על מעצר הבנות

מאות מפגינים חוסמים צירים ו-11 חשודים נעצרו

על רקע המשך מעצרן של שלוש בנות חרדיות בכלא צבאי, מאות מפגינים חוסמים את ציר בר אילן בירושלים וכוחות משטרה מתעמתים איתם על מנת לפתוח את הכביש לתנועה

מאות מפגינים חוסמים צירים ו-11 חשודים נעצרו
הפגנה בבר אילן על גיוס בנות צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

מאות אנשי העדה החרדית ואנשים נוספים מפגינים בשעה זו (שני) ברחוב בר אילן בירושלים, על רקע מעצרן של שלוש צעירות חרדיות על ידי צה"ל, בשבוע שעבר והבוקר.

כבר אתמול אמרו גורמים רשמיים ב'העדה החרדית' ל'בחדרי חרדים' כי בהוראת הרבנים יעשו הכל לשחררו, ואכן בשעה זו נערכת הפגנה סוערת ברחוב בר אילן בבירה. כמה מפות מפגינים חוסמים את הציר לתנועה וכוחות המשטרה הנמצאים במקום עצרו עד כה שבעה עצורים.

מוקדם יותר נערכה עצרת ברחבת בנייני זופניק הסמוכה לכיכר השבת, ועם סיומה יצאו מאות המשתתפים לכיוון רחוב בר אילן בעיר על מנת לחסום צירים, במחאה על המשך מעצרן של שלושת הבנות - שדבר מעצרן פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

בנוסף, נערכת הפגנה גם בעיר בית שמש, באזור רחוב נהר הירדן, שם נעצרו ארבעה חשודים נוספים. בסך הכל עד כה נעצרו 11 חשודים בהפרת הסדר הציבורי. כוחות משטרה גדולים הכוללים את יחידת הפרשים ויס"מ, בפיקודו של מפקד תחנת לב הבירה נצ"מ נתי גור, פועלים לפתוח את הצירים ולהשיב את הסדר על כנו, עד כה ללא הצלחה יתירה.

גיוס בנות דתיות מעצר חרדיות הפרות סדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד