י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"עלילת דם"

ח"כ אייכלר: "ליברמן, חזור בך מהשקרים וההסתה"

בעקבות סערת המאמר שפורסם המודיע - ח"כ הרב ישראל אייכלר במליאת הכנסת: "אני רואה לעצמי חובה למחות על שקר גס ועיוות נוראי שפרסם ליברמן"

ח"כ אייכלר: "ליברמן, חזור בך מהשקרים וההסתה"
אייכלר צילום: פלאש 90

על רקע השקר של ליברמן שטען כי עיתון 'המודיע' כביכול הסית במאמר מערכת נגד המגזר הרוסי, מחה היום (שני) חה"כ הרב ישראל אייכלר במליאת הכנסת: "אני רואה לעצמי חובה למחות על שקר גס ועיוות נוראי שפרסם איווט ליברמן כאילו עיתון 'המודיע' פגע בכל העולים מרוסיה ושלח אותם חזרה לרוסיה. זו עלילת דם נוספת מביתה של 'ישראל ביתנו' בתקופה הזו. פתח הרב אייכלר.

"השקר שעליו אני מדבר שייך לאביגדור ליברמן שבחר להיות האויב החדש של האוכלוסייה החרדית. הוא הציג מצג שווא כאילו כל הרוסיים עופות מוזרים. הפוליטיקאי הציני שלא מאמין למילה ממה שהוא אומר והמטרה היחידה שלו היא פוליטיקה של כל להשחית ולהרוס".

ח"כ הרב אייכלר הסביר: "המודיע תקף את ליברמן אישית ואני מצטט "שום תקלות בתוכנית הגרנדיוזית-אבסורדית זו לא ניצפו מראש על ידי אותו עוף תמהוני, משום שכל מעייניו התרכזו באגו האישי שלו. שאיפתו לגדולות יצקה בו תחושת-מהפכן, וגרמה לו להיות בלתי מציאותי לחלוטין".

"המודיע לא השווה את ההסתה שלו לפטליורה באוקראינה  ולא לפורעי קישינוב שהסיתו נגד היהודים בסגנון שליברמן מסית היום נגד החרדיים. העיתון תקף את התעמולה של ליברמן, אבל חס ושלום לא את כל העולים מרוסיה. אני אומר זאת קבל עם ועולם. המודיע אף פעם לא פגע בציבור הרוסי היקר. דווקא ליברמן הוכיח שהוא מתייחס לציבור הרוסי כפרולטריון שאפשר למכור לו כל דבר שקר על ידי הפראבדה של עצמו".

בסיום פנה לליברמן שישב מולו באולם: "אני קורא לך, חזור בך, המגזר הרוסי הרבה יותר רציני מזה. אתה נלחם נגד מדינה יהודית והקב"ה כבר אמר לנו "ה' ילחם לכם ואתם תחרישון"

 

ישראל אייכלר אביגדור ליברמן הסתה רוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד