י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תיעוד משעשע

הסעודי הצעיר הפתיע את העיתונאים החרדים

סעודי צעיר בן 24 שמככב בטוויטר בשל האהדה יוצאת הדופן שהוא מפגין כלפי ישראל וכלפי נתניהו - הגיב בביקורתיות לציוץ של ארליך נגד נתניהו - התגובה הפתיעה את ארליך ואליטוב שסברו תחילה כי הייתה זו מתיחה • הסעודי שלח סרטון בו הוא מדבר עברית והפתיע את העיתונאים החרדים • צפו בתיעוד

הסעודי הצעיר הפתיע את העיתונאים החרדים
סעוד על רקע תמונת ארליך ואליטוב צילום: טוויטר

סעודי צעיר בן 24 שמככב בטוויטר בשל האהדה יוצאת הדופן שהוא מפגין כלפי ישראל ובייחוד כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו - הגיב בביקורתיות לציוץ של העיתונאי אריה ארליך, סגן עורך 'משפחה'; התגובה הפתיעה את ארליך וזה השיב לו: "מישהו כתב לך את התגובה".

גם עורך 'משפחה', יוסי אליטוב, שהיה סבור תחילה כי מדובר במתיחה, הגיב בציניות לביקורת כלפי ארליך וכתב כי "סעוד מסעודיה נשמע מאד אמין". תגובה שבהמשך נמחקה - לאחר שאליטוב הופתע גם הוא.

הציוץ של ארליך שהקפיץ את סעוד הסעודי היה זה: ‏"מכל ח"כי הליכוד, הכי מתמיה אותי ניר ברקת. היה ראש העיר ירושלים, איש לא איים על מעמדו, יכול היה להחזיק בתפקיד הממלכתי היוקרתי עוד קדנציות רבות. במקום זה, הוא עומד בתור להלל את ביבי ולתרץ כל קפריזה שלו בכל תחנת רדיו, שמא יזכה בתפקיד השר לאיכות הסביבה. יו"ר הליכוד? פנטזיה שלא תתממש".

הביקורת שהשמיע ארליך על ברקת עוררה לא מעט תגובות. כך למשל אחד הגולשים כתב: "‏‎קיבלתם החלטה לטנף על הליכוד ועל נתניהו? או שזה רק הכתב הפוליטי - המדיני שלכם יוסקוביץ שלפעמים חושב שהוא כותב בעיתון הארץ, אם אני רוצה לקרוא טינופת על נתניהו, אני קורא את זה בהארץ, אני לא צריך לקרוא את זה בשולחן שבת, ואת זה אמרה לי הבת שלי בת 12".

גולשת אחרת  הגיבה דווקא בתמיכה לדברים של ארליך, "‏‎כל מילה אריה כל מילה. ברקת היה במקום טוב הוא איש עשיר מאוד. והוא מתחנף לנתניהו כמו איוב קרא מירי רגב ועוד כמה. פשוט מביך. ובגללם בנימין מרגיש מלך היקום. ה' בכבודו ובעצמו".

אבל אז הגיע הסעודי: "‏‎אתה עיתונאי חרדי במגזין מאד מכובד, אתה צריך לדעת שיש את הפסוק בתלמוד ירושלמי - "כל המתכבד בקלון חברו אין לו חלק לעולם הבא". אם אתה רוצה לייקים אני אסדר לך, אתה לא חייב לצייץ נגד נתניהו.

ואת זה אני כותב בתור מוסלמי. סעוד הוסיף: "Please have respect to the Israeli prime minister and to Nir barkat".

ארליך הגיב כי מישהו כתב לו את הציוץ ואליטוב כתב, כאמור, כי "השם לא נשמע אמין".  יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיב לאליטוב: "‏‎תתעדכן. היה עליו כתבה ב״כאן״ ערוץ 11 ואפילו ראיינו אותו. הוא אמיתי לגמרי".

ואז הסעודי הפתיע עם סרטון שבו הוא פונה ישירות בשפה האנגלית ליוסי אליטוב ולאריה ארליך. הסעודי נראה אומר "מר ארליך שלום, אני תומך בעם היהודי, במדינת ישראל, בראש הממשלה נתניהו ואני אדם אמיתי. זכותך לא להאמין, אבל אז אני לא מאמין לאף מילה שלך בעיתון בו אתה כותב".

ארליך ביקש תיעוד בעברית והסעודי לא התבלבל ושלח לו בתגובה תיעוד בשפה העברית.

כך זה נראה

יוסי אליטוב אריה ארליך יאיר נתניהו סעודיה ניר ברקת בנימין נתניהו טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד