ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בור ברשות הרבים

התלמידה נפלה ותקבל מעל לרבע מיליון ש"ח

בור ברשות הרבים: צעירה בת 17 תושבת נתיבות תפוצה ביותר מרבע מיליון ש"ח בעקבות נפילה ברחוב • כל הפרטים

התלמידה נפלה ותקבל מעל לרבע מיליון ש"ח
מדרכה שבורה שגרמה לפציעת נערה צילום: המצלם

צעירה בת 17 תושבת נתיבות, תלמידת אולפנה, תפוצה בסך של 275,000 ש"ח בעקבות נפילה ברחוב. בערב ראש השנה לפני כשנתיים התארחה משפחתה של תהילה אצל בני משפחתם בעיר נתיבות.

לאחר סעודת החג, יצאה תהילה יחד עם אביה אל מחוץ לבית המשפחה בכדי לנשום קצת אויר. תהילה ואביה פסעו על המדרכה ולפתע תהילה מעדה ונפצעה בשל מפגע חמור שהיה על המדרכה. המקום היה חשוך מאד שכן התאורה לא פעלה כראוי והמפגע כלל לא היה מסומן.

לאור החבלות הקשות, נאלצו בני המשפחה להזמין ניידת מד"א במהלך החג ותהילה פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם אובחן כי היא סובלת משבר בקרסול. תהילה נותחה ואושפזה למשך שבוע ולאחריה החלה בהליך שיקום ובביצוע טיפולי פיזיותרפיה.

בעקבות רשלנות העירייה, פנו הוריה של תהילה למשרדו של עו"ד דניאל שריד המתמחה בנזקי גוף ותאונות וזאת בכדי לקבל את הפיצויים המגיעים לה על פי חוק. לאחר הליך משפטי, הגיע עו"ד שריד להסכמות והבנות מול העירייה וחברת הביטוח שלה והתיק הסתיים בפיצוי מרשים בסך של 275,000 ש"ח.

"לא ייתכן שהעירייה תסכן את העוברים והשבים בדרכיה" מסרה תהילה ל'בחדרי' חרדים', "החג נהרס לי ונאלצתי לחלל את קדושת החג בגלל רשלנות שיכלה להימנע. אני מקווה שאנשים נוספים לא ייפגעו".

עו"ד דניאל שריד

פרקליטה עו"ד דניאל שריד הוסיף ואמר, כי "העובדה שהעירייה תיקנה את המפגע זמן קצר לאחר התאונה, מלמדת על כך שאכן הייתה רשלנות. על רשות מקומית לדאוג כי שטחיה הציבוריים יהיו סטרייילים ובטיחותיים". עוד אמר כי "לאור רשלנות העירייה ובהתאם למפגע הקיים (בור ברשות הרבים לפי מסכת בבא קמא..) וכמובן לאור הנזק ברגלה של מרשתי, פעלתי בכדי להביא לעשיית צדק ולכך שמרשתי תקבל פיצוי הולם בגין נזקיה. חשוב מאד שהציבור יהיה מודע לזכויתיו וידע שבאם חלילה הוא נפגע כתוצאה ממפגעים כאלו ואחרים, עליו למצות את מלוא זכויותיו".

מדרכה שבורה תביעת נזיקין תביעת פיצויים שבר בקרסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד