1. עמוד הבית
  2. נשים
  3. העצמה נשית

הציבור עסק בחשוד ושכח את הילדה בת ה-7

בזמן שהציבור כולו עסק במבצע התקיפה בילדה בת ה-7, נדמה שהילדה עצמה שעברה ועדיין עוברת מסכת ייסורים, נשכחה • לאחר שחרור החשוד, הגיע הזמן לעבור ולהתעסק במה שחשוב באמת 

עו"ד רבקה שורץ, כ"ב סיון תשע"ט 25/06/2019 14:31
תגיות:

מה שבאמת חשוב בובה, אילוסטרציה בובה, אילוסטרציה צילום: pixabay

ציבור שלם על כל גווניו עוסק בתקיפת הילדה בת השבע, רוב רובו של הציבור עסק במי תקף את הילדה בת השבע, רוב רובו של הציבור שכח שיש פה ילדה בת שבע שהותקפה באכזריות ועל גבה קראו לטרור נגד הטרור הלאומני, שקיים, בהחלט קיים, אבל יש לו מספיק במות, לא צריך להשתמש במקרה תקיפה כזו כדי להציף אותו.

כתב האישום נגד ה'טרוריסט' בוטל הבוקר, הוא שוחרר. עכשיו, אחרי שכבר אין ערבי בתמונה, אפשר להתחיל לחקור את הסיפור ואולי למצוא את האשם האמיתי ולמצות איתו את הדין.

אבל הציבור צריך לדעת:

יש פה ילדה בת שבע שעל פי המשטרה והפרקליטות הצבאית הותקפה, לא משנה על ידי מי. כמוה יש לא אחת, לא שתיים, אלפים.

יש בינינו טרוריסט, לא אחד, לא שניים, אלפים, יש לנו מספיק משלנו לא צריך לחפש אותם מחוץ למחנה.

חובה עלינו כהורים, להגן על ילדינו (ועלינו), חובה עלינו לדעת איך לעשות את זה, אחרי שנדע לעשות את זה, נהפוך להיות חוקרים, מאשימים, תליינים ולוחמים בטרור דמיוני.

הטרור - של הפגיעות בתחום הצניעות - עדיין קיים בהיקפים מבהילים, גם אם הוא לא ערבי.
הנפגעות עדיין כאן וחלקן יישארו לנצח בנות שבע (!), כי אנחנו לא הגנו עליהן!

מה אתם עושים כדי להגן על ילדיכם? בואו נפסיק לרטון ולדבר, נקום ונתעל את הביקורת לכדי מעשה.

'מן המיצר' יצר סדנת מוגנות להורים במגזר החרדי שבה יקבלו כלים מעשיים כיצד להגן על ילדיהם מפני פגיעה, כי זה מה שהורה צריך לעשות. אנו קוראים לכן, לארגן סדנה כזו אצלכם, או לכל הפחות, הצטרפו לאחת הסדנאות הקיימות.

בואו נהיה מעשיים - יחד נגן על ילדינו, יחד ניצור סביבה בטוחה.

 






הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. מחאה  

    בובה

  2. מאמר נכון  


  3. מאמר סתמי ורדוד  (ל”ת)

    תהילה

  4. גם ההורים שכחו אותה, וגם הנהלת בית הספר שכחו אותה.  (ל”ת)

    שריר

  5. אין הבדל אם הייתם שמים תמונה של ילדה אמיתית באותה הופעה של הבובה. שקוף מידי  (ל”ת)