ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר שהושפל קשות

הנכה מההפגנה מדבר: "השוטרים נתנו לי מכות בלי סיבה" • צפו

הרב יואב שוורץ מבית שמש שאמש פורסם ב'בחדרי חרדים' התיעוד הקשה בו נראית רגלו התותבת מוסרת ממקומה בברוטליות על ידי השוטרים בהפגה שנערכה בבית שמש, מדבר למצלמה ואומר "הגעתי להפגין והשוטרים הכו אותי ללא כל סיבה, עד שלא ראו את הרגל יוצאת לא עזבו אותי"

הנכה מההפגנה מדבר: "השוטרים נתנו לי מכות בלי סיבה" • צפו
הרב יואב שוורץ צילום: באדיבות המצלם

התיעוד הקשה מההפגנה אמש (שני) בבית שמש שנחשף ב'בחדרי חרדים' בו נראים השוטרים מושכים ברגלו התותבת של הרב יואב שוורץ - תושב העיר, עורר סערה גדולה והמשטרה חיפשה במשך שעות תגובה לסרטון. בתחילה נטען שהוא עבר במקום באקראי אך לבסוף מצאה משטרת ישראל תמונה שבה נראה הרב שוורץ כשהוא יושב על הכביש וחוסם את התנועה.

היום בצהריים, כשהוא חוזר מטיפול בקופת חולים, הרב יואב משחזר את אשר אירע ומדבר לראשונה: "הגעתי כמו כל עם ישראל להפגין נגד גיוס בנות, השוטרים בצורה אלימה משכו אותי והרימו אותי נתנו מכות, בלי סיבה ובלי טעם, עד שלא ראו את הרגל יוצאת לא עזבו אותי, לא ישנתי בלילה. אני מקווה שההתנהגות של המשטרה תיפסק והציבור החרדי יקבל התנהגות אנושית".

לדבריו "הם ידעו במפורש שאני נכה, אני הייתי עם הקביים היו לידי, אני אדם נכה, נתנו לי מכות, היום אנו נמצאים בבירור גדול, כל אחד ואחד שיראה להתחזק". 

כזכור לאחר פרסום הסרטון ב'בחדרי חרדים' טענה המשטרה כי "מדובר במפגין שחסם את הכביש בכוונה תחילה, יחד עם מפרי סדר אחרים במטרה למנוע מעבר ותנועת רכבים, לשבש את חיי התושבים, הכל תוך שהוא מסרב להישמע לדרישות השוטרים לפנות את הציר וקורא לעברם קריאות גנאי".

 

בית שמש הפגנה נכה גיוס בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד