י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אפשר אחרת

אחרי המתקפה של גפני: שיתו"פ עם ינקלביץ'

הח"כית החרדית יוזמת יום עיון בנושא ילדים ונפגעי עבירה | בין המשתתפים והנואמים בו, יהיה אחד מעורכי הדין העוסק בתחום מטעם אחד מבתי הדין הרבניים המוכרים בעיר בני ברק | הוי אומר שיתוף פעולה חרדי מובהק עם הח"כית - חרף המתקפה של גפני נגד הסמינר החרדי שאירח אותה בשבוע שעבר

אחרי המתקפה של גפני: שיתו"פ עם ינקלביץ'
אילוסטרציה צילום: unsplash

בעקבות מקרה התקיפה האכזרי של הילדה החרדית בת ה-7, שנידון בתקשורת בהרחבה בשבועיים האחרונים, יוזמת הח"כית החרדית ב'כחול לבן' עומר ינקלביץ' יום עיון בנושא ילדים ונפגעי עבירה, שיתפרס על פני ארבע שעות, כשבין המשתתפים, עורך דין מטעם ארגון העוסק בנושא נפגעי עבירה במגזר החרדי מטעם אחד מבתי הדין המוכרים והמובילים בבני ברק.

מדובר בעורך הדין דורון אגסי מארגון 'שלום בנייך' בבני ברק שצפוי לנאום ביום העיון שתנהל הח"כית. כאשר היא צפויה לפתוח אותו בשעה 10:00 ולנעול אותה בדבריה בשעה 14:00.

שיתוף הפעולה של הארגון עם הח"כית החרדית תמוה, כשהוא מגיע ברקע הביקורת שהפנה יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני כלפי סמינר שרנסקי בתל אביב שהעז לארח בכבוד וביקר את התלמידה לשעבר ח"כ עומר ינקלביץ'.

הרקע לביקור, היה בעקבות ההחלטה שלא להכיר בלימודים הפרא-רפואיים הנלמדים בסמינר, והתגייסות ח"כ ינקלביץ' להובלת המאבק עבורם.

כפי שדווח אז ב'בחדרי חרדים', חברת הכנסת הודיעה כי תוביל את המאבק בנושא מול משרדי הממשלה והגופים הרלוונטיים, עד לפתרון הבעיה והכרה בלימודים. "עלינו מוטלת האחריות לדאוג שכל מגזר באוכלוסייה יקבל כלים להשכלה, שמותאמים לאורחות חייו ואמונתו, מבלי להטיל מגבלות על סמינרים הנותנים מענה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מדינת ישראל חייבת להקל ולא להערים מכשולים על ההשכלה וההכשרה מקצועית לציבור החרדי".

לדבריה, "הסמינרים מוציאים בנות ברמה גבוהה מאוד, אישיותיות ומקצועית. בעלות יכולות ומוסר עבודה גבוה. קידום הנשים החרדיות לא ייעשה על ידי מלחמה קולנית בהפרדה, אלא רק באמצעות סיוע אמיתי לפתיחת מגוון מסלולי לימוד והכשרה מותאמים לבנות חרדיות. מי שבאמת חפץ בטובתן, חייב לעזור כאן. בכוונתי להוביל את המאבק לפתרון הבעיה שהוצגה בפנינו, ולא להניח לזה עד לפתרון הבעיה בעז"ה. אני מבטיחה להיות כתובת לכל פניה מסוג זה".

יו"ר 'דגל התורה' גפני זעם על הביקור ושיגר מכתב חריף להנהלת הסמינר, בו כתב, "נדהמתי לשמוע כי חברת כנסת מסיעה חילונית שמטרת הסיעה הזו לפגוע בכל הקדוש והיקר לעם ישראל, ביקרה והתקבלה בכבוד רב ע"י הנהלת הסמינר וכדי בזיון וקצף".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', הגיב אחד ממנהלי הסמינר ואמר, "ינקלביץ' פגשה את אחת המורות שלימדו אותה בעבר בסמינר והוזמנה לביקור. אנחנו לא נגיב לניסיונות להפוך את הביקור הפרטי והאישי לאירוע פוליטי".

 

עומר ינקלביץ' נפגעי עבירה תקיפות ילדים שיתוף פעולה משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד