ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"לא מוותר"

לאחר הטלטלה: נתניהו מרגיע את החרדים

לאחר הטלטלה התקשורתית לפיה נתניהו שוקל ברצינות להקדים את הבחירות - ראש הממשלה במסר מרגיע לשותפים החרדים • "אין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים"

לאחר הטלטלה: נתניהו מרגיע את החרדים
נתניהו ודרעי צילום: פלאש 90

המערכת הפוליטית עוקבת בדריכות אחר יוזמתו של יושב ראש הכנסת חה״כ יולי אדלשטיין, שמנסה לקדם את ביטול הבחירות על ידי הקמת ממשלה רחבה, כאשר טרם ברור מי יהיו החברים בה.

רק הבוקר (רביעי) דיווח הכתב הפוליטי של 'כאן', זאב קם, כי נתניהו פועל להקים ממשלת אחדות ואף הציע רוטציה על ראשות הממשלה ליו"ר כחול לבן, גנץ.

בסיעות החרדיות קיים חשש מממשלת אחדות, כאשר הסבירות היא שהם יישארו במקרה כזה באופוזיציה. בהודעה ששיגרו אמש, נמסר כי ״הבחירות החוזרות מיותרות ובזבזניות וכי נגרמו בגלל גחמה של איש אחד״1 אך, ״אם נידרש לביטול הבחירות - נבחן מי ומי השותפים הפוליטיים במהלך כזה ורק לאחר מכן נכריע״.

כעת, משגר ראש הממשלה ויו״ר הליכוד מסר מרגיע לסיעות החרדיות והדתיות ומצהיר כי ״בשום שלב לא הוצעה רוטציה, עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן ואין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין״.

בנוסף אומר נתניהו כי ״אני מכבד ומעריך את יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין. היוזמה שלו מבקשת למנוע סיבוב נוסף של בחירות בישראל. יושב ראש הכנסת ביקש שניפגש בימים הקרובים ואעשה זאת״.

בכך דוחה ראש הממשלה את הפרסומים של 'כאן' הבוקר. נתניהו הוסיף, "אני מכבד ומעריך את יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין. היוזמה שלו מבקשת למנוע סיבוב נוסף של בחירות בישראל. יושב ראש הכנסת ביקש שניפגש בימים הקרובים ואעשה זאת.

לדבריו, "כל השאר - ספינים. בשום שלב לא הוצעה רוטציה, עד לרגע זה אין קשר בין הליכוד לכחול לבן ואין לי שום כוונה לוותר על שותפיי הטבעיים לממשלת הימין".

בנימין נתניהו חרדים רוטציה ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד