ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בחרו להצליח

טקס הענקת תארים במכללת מבחר לבוגרי המחזור השני בסיעוד – אח אקדמי

"זה לא מובן מאליו ששני מחזורים בזה אחר זה עוברים את המבחנים הממשלתיים ב100% הצלחה" – אמרה בהתפעלות ד"ר שושי גולדברג – האחות הראשית הארצית של משרד הבריאות "נבחנים אצלנו אלפי תלמידים בשנה ואתם מבין הטובים ביותר!"

טקס הענקת תארים במכללת מבחר לבוגרי המחזור השני בסיעוד – אח אקדמי
טקס קבלת תואר במבחר צילום: מבחר

4 שנים של עמל ומאמץ, התנקזו לערב אחד מרגש בו בוגרי המסלול לסיעוד קיבלו את התואר, בנוכחות בני משפחותיהם, שתמכו בהם לאורך כל הדרך הארוכה ובהשתתפות הנהלת מכללת מבחר, עו"ד אריאל פוס - יו"ר הוועד המנהל, מר בני אלון – מנכ"ל 'האקדמית ת"א', הגב' פזית עזורי - דיקנית בית הספר למדעי הסיעוד של האקדמית ת"א וד"ר שושי גולדברג - ראש מנהל הסיעוד והאחות הראשית הארצית של משרד הבריאות.

הרב יעקב רוז'ה נואם בטקס • קרדיט: מבחר

שיתוף הפעולה האמיץ והמבורך בין מכללת מבחר לבין האקדמית ת"א, עמד במבחן המציאות גם לנוכח האתגרים שנערמו בדרך. בוגרי המסלול זכו לתמיכה וליווי גם בפן הלימודי וגם בפן הכלכלי – בעזרת מלגות קיום מיוחדות שהנהלת המכללה דאגה להסדרם, בשביל שיוכלו לשבת וללמוד ביישוב הדעת לאורך שנות הלימודים ובכך להגיע להישגים מעולים אשר יציבו אותם בראש הרשימה לאחים אקדמיים מבוקשים בעולם הרפואה".

"בוגרי המסלול עומדים כעת בפני שליחות אמיתית וחשובה מאין כמותה" – אמר הרב מאיר יעקובוביץ' – מנכ"ל המכללה. "הדרך לשמור על ערך השליחות היא להרגיש בכל רגע ורגע "כמצווים" - להרגיש בכל פעולה שזוהי מצווה ושליחות ולא רק פעולה טכנית. ובכך 'שלוחי מצווה אינם ניזוקים' – כך ניתן לעמוד בנסיונות ובאתגרים ולהמשיך לעסוק במקצוע שכולו חסד, נתינה ועזרה לזולת."

"זה לא מובן מאליו ששני מחזורים בזה אחר זה עוברים את המבחנים הממשלתיים ב100% הצלחה" – אמרה בהתפעלות ד"ר שושי גולדברג – האחות הראשית הארצית של משרד הבריאות "נבחנים אצלנו אלפי תלמידים בשנה ואתם מבין הטובים ביותר!".

אורח הכבוד -  הרב יעקב רוז'ה - הרב הראשי לבת ים וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, ריגש בדבריו את הקהל וברך בחום את הבוגרים שיצאו בערב זה לשליחות חייהם.

מכללת מבחר סיעוד תואר ראשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד