י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פשיטה משטרתית

ח"כים חרדים לשעבר בלב חקירה פלילית

פשיטה משטרתית נערכה היום (רביעי) במשרדי חברת לובינג ברמת גן, בהקשר לתחקיר הפרוות, שעסק בטיסה של 4 ח"כים לדנמרק על חשבונן של יצרניות שהיו לקוחות של המשרד

ח"כים חרדים לשעבר בלב חקירה פלילית
משרדי להב 433 בלוד צילום: פלאש 90

הבוקר (רביעי) ערכו שוטרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, חיפוש במשרדי חברת לובינג במרכז הארץ. במסגרת החקירה מעורבים גם חברי כנסת חרדים לשעבר ששיתפו פעולה לכאורה עם שחיתות בחרת הלובינג.

החיפוש נערך במסגרת חקירה המתנהלת במשטרת ישראל שעניינה חשד לעבירות מתחום טוהר המידות. במסגרת החיפוש נתפסו מסמכים וחומרי מחשב.

שלושה חשודים זומנו לחקירה, ובשעה זו הם נחקרים באזהרה בשעה זו במשרדי להב 433 בלוד. החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

ב'דה מרקר' דווח כי המשטרה חקרה את אנשי משרד גלעד לובינג בהקשר לתחקיר הפרוות, שעסק בטיסה של 4 ח"כים לדנמרק על חשבונן של יצרניות שהיו לקוחות של המשרד. בין הטסים: הח"כים לשעבר מוזס מיהדות התורה ואמנון כהן מש"ס.

על פי הדיווח, גם כרמל שאמה הכהן היה בין הטסים שהצהירו כי הוזמנו ע"י שגרירות דנמרק כדי לבקר קהילות יהודיות במדינה אך בפועל הם הוטסו במחלקה ראשונה, התארחו במלונות יוקרה, סיירו בחוות פרווה ועוד.

פשיטה רמת גן חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד