י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאה שערים

המשטרה טוענת: עצרנו מפגין שהזיק למגב

צעיר חרדי בן 24 נתפס על חם גורם נזק ל'וישר' של אוטובוס במאה שערים, ועם מעצרו עלה חשד כי אתמול, במהלך הפגנה דומה שהתקיימה בסביבה תקף שוטר

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

צעיר חרדי בן 24 נעצר לפני שעה קלה על ידי בלשים ממשטרת ירושלים, לאחר שנתפס על חם גורם נזק למגב אוטובוס ציבורי במאה שערים, אז התברר כי הוא חשוד גם בהפרת הסדר הציבורי במהלך ההפגנה אמש (שלישי) על המשך מעצר שתי בנות חרדיות השוהות במעצר פתוח, לאחר שהגישו לצה"ל טופס הצהרת דת באיחור, או שכלל לא הגישו.

לפני זמן קצר (רביעי) התקבל במוקד המשטרה, דיווח על חסימת אוטובוס ציבורי בשכונת מאה שערים בירושלים על ידי מספר חשודים. בלשי משטרה שהגיבו במהירות, הבחינו באחד החשודים כשהוא גורם נזק למגב (וישר) האוטובוס ונמלט למבנה סמוך.

השוטרים שרדפו אחריו, השתלטו ועצרו אותו בתוך המבנה לאחר שעל פי הדיווח התנגד למעצר. לאחר מעצרו עלה חשד, כי אותו אדם היה מעורב באירוע הפרת סדר אמש באותו אזור, במהלכו על פי החשד תקף שוטר - ונמלט לתוך ההמון.

החשוד כבן 24, הובא לתחנת המשטרה לשם חקירתו בגין העבירות המיוחסות לו. במשטרה מציינים, כי "כוחות משטרת ישראל הגלויים והסמויים פרוסים ברחבי העיר על מנת לתת מענה מהיר ויעיל לכל אירוע".

במשטרה הוסיפו כי "בייחוד באירועים הפוגעים ומשבשים את חיי האזרחים ע"י חשודים שכפי שקרה במקרה זה, מרשים לעצמם גם לגרום נזק לאחרים. נגד אותם חשודים נפעל בנחישות על מנת להביא למעצרם בכל עת ובכל מקום, ולהביאם לדין בגין מעשיהם".

הפגנת קיצונים מאה שערים חסימת צירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד