י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חצי מיליון שקל בשנה

לאחר ההלם מעזיבת הדיין: מחפשים מחליף

חצי שנה אחרי עזיבת הדיין הרב יונתן אברהם בפתאומיות, בית הדין הגדול בלונדון מחפש למלא את חסרונו בהרכב. במודעה שהתפרסמה ברבים, נפתח מכרז לאיתור מועמדים לתפקיד הרם, תוך פירוט היתרונות הצריכים להיות טבועים באותו אדם שיזכה בו

לאחר ההלם מעזיבת הדיין: מחפשים מחליף
חרדים בלונדון. אילוסטרציה צילום: רויטרס

בית הדין הראשי של הקהילה החרדית בלונדון נמצא בחיפוש אחר דיין שיחליף את הרב יונתן אברהם, שפרש בפתאומיות לפני כחצי שנה, כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים'.

חצי מיליון שקל, זוהי המשכורת השנתית המובטחת לדיין שיימצא כשיר לתפקיד הרם. בית הדין פרסם מכרז לתפקיד ועד לסוף החודש הבא ניתן להגיש מועמדות.

בית הדין פרסם הודעה רשמית על המכרז בה נכתב, "איגוד בתי הכנסת מחפש דיין במשרה מלאה, שיצטרף לבית הדין בהנהגתו של ראש בית הדין, הדיין הרב גלאי".

"הדיין ישתתף בכל תחומי עבודת בית הדין הלונדוני, המספק מגוון רחב של שירותים לאיגוד בתי הכנסת ולקהילה היהודית הבריטית, כולל דיני תורה, גיטין, כשרות, שחיטה, גיור, ובירור יהדות. זו הזדמנות לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הרב הראשי", מציינים במודעה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

"התפקיד הבכיר מתאים רק לתלמיד חכם בעל מוניטין, עם ניסיון בקנה מידה עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר המצופים מבית הדין הלונדוני, תידרש הבנה וגישה חיובית לכל היהודים, ללא קשר לרמת קיום המצוות שלהם".

"המועמד יצטרך להוכיח ידע ברמה גבוהה ברוב תחומי עבודת בית דין, ובעל ניסיון רב בתחום, חובה על המועמד להיות עם יחסים טובים לאנשים, עם גישה רגישה ואמפתית, יכולות לתקשר בצורה טובה, עם הבנה של התרבות הבריטית ושל הקהילה היהודית בבריטניה, עם עבודה ברמה הגבוהה ביותר של סטנדרטים מקצועיים בנושאים רגישים, וסודיים לעתים קרובות".

בקהילה החרדית בלונדון מקווים כי מילוי מקומו של הדיין החסר ישכיח את הדיבור סביבו וישיב את הקהילה לחיים סדירים ותקינים.

הרב יונתן אברהם קהילת לונדון בית דין מכרז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד