י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"עוד מופע אימים"

קובי מאשים את החרדים בהצתה; הכט תוקף • צפו

בעקבות שריפת קוצים קטנה שהתרחשה בסמוך לעיריית טבריה, העביר רון קובי שידור חי מהזירה והאשים את החרדים ודרעי בניסיון הצתה מכוון • חיים הכט הגיב על כך בזעם בתוכנית הרדיו שלו • צפו

קובי מאשים את החרדים בהצתה; הכט תוקף • צפו
רון קובי וחיים הכט צילום: פלאש 90

בשעות הערב של יום שלישי, העביר ראש עיריית טבריה רון קובי שידור חי בחשבון הפייסבוק שלו בסמוך לעירייה, שם התרחשה שריפת קוצים קטנה.

קובי קפץ על ההזדמנות ובשידור החי שהעביר, הטיל חשדות הזויות על "דרעי וזיגדון". לדבריו "יש אנשים שמפחדים מהחקירה ומנסים להעלים ראיות ולשרוף את ארכיון העירייה".

בשידור החי נראה רון קובי משוחח עם אנשי העירייה הקרובים אליו, שמוסיפים שמן למדורה ומחזקים את טענותיו ההזויות כלפי הציבור החרדי.

בתוכנית הרדיו שלו ברדיו 'קול רגע', התייחס העיתונאי הוותיק חיים הכט לנושא ואמר "רון מוקיון אמש בעוד מופע אימים, שריפה קוצים דרדל'ה בסמוך לבניין העירייה, הביאה לאוויר עוד שידור מביך של קובי ולהקת הסריסים שלו".

"קובי אומר דברים מפורשים" טוען הכט "ניסיון הצתה של מסמכים בגלל חקירת המשטרה - מעניין הוא שואל, מי חפץ בשריפה, והוא גם עונה - מי שחושש מהחומרים - דרעי וזיגדון חוששים, הגנבים מנסים להעלים ראיות. רון כהרגלו מפנה אצבע מאשימה אל החרדים". 

בהמשך מספר הכט כי בחקירה ראשונית שערכו מכבי האש הם טוענים בתוקף שאין שום אבק של סימן מחשיד להצתה.

"רון קובי במקום להרגיע, משסה ומבעיר את עירו" ממשיך הכט ותוקף את קובי ומוסיף "כל מי ששכל בקודקודו, מבין שב-2019 אין משמעות כלל לשריפת מסמכים, שהרי הכל מגובה ב'ענן'.

הכט גם מתייחס לחקירת להב 433 וטוען כי כשיותרו הפרטים לפרסום, נופתע לגבי האצבע המסובבת של החקירה.

רון קובי חיים הכט שריפה אריה דרעי עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד