י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"היהדות לא קשורה לציונות"

אלפים הפגינו נגד צה"ל והבנות העצורות

אתמול הפגינו אלפים מחוץ לקונסוליה הישראלית במנהטן • המפגינים הניפו שלטים בגנות צה"ל, מדינת ישראל והמעצר של הבנות שנעצרו לאחר שלא הסדירו את מעמדן מול צה"ל • כתב החוץ של 'בחדרי' עם כל הפרטים

אלפים הפגינו נגד צה"ל והבנות העצורות
נושאים שלטי מחאה. המפגינים צילום: AuthenticRabbis, טוויטר

אתמול הפגינו אלפים מחוץ לקונסוליה הישראלית במנהטן - ניו יורק, המפגינים הניפו שלטים בגנות צה"ל, בגנות מדינת ישראל ובגנות המעצר של הבנות, שנעצרו לאחר שלא הסדירו את מעמדן מול צה"ל.

אחד המפגינים אמר לתקשורת המקומית שסיקרה את ההפגנה הגדולה, "אנחנו מאמינים רק כשהמשיח יגיע, אז יגיע הזמן שהיהודים יחזרו לירושלים. אנחנו לא נקים צבא, אנחנו לא רוצים להרוג אחרים בשביל הדחפים שלנו. אין לנו כוונות כאלה".

לדבריו, ליהדות האמיתית אין שום קשר למדינת ישראל, הם לא מייצגים אותנו, ואנחנו לא מאמינים בהם. כל המהלכים של הציונים לא קשורים ליהדות וליהודים".

על רקע ההפגנה אתמול, נאם האדמו"ר המהר"א מסאטמר בפני קהל צאן מרעיתו ונשא דברי חיזוק לקראת צאתם לקעמפים יחד עם רבבות אלפי החרדים הנוסעים למשך חודשי הקיץ להרי הקטסקילס.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר דיבר ארוכות על אודות האיסור לנסוע ללמוד בארץ הקודש והסביר בין כי גם בארה"ב שאנחנו בגלות אסור למרוד באומות.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', שתי האחיות שנעצרו כלל לא הגישו לצה"ל טופס הצהרת דת שפוטר אותן משירות צבאי - כפי שעושות כלל הבנות החרדיות ולכן הן נעצרו. לאחר מעצרם יצאו המונים להפגין ברחובות מאה שערים, המשטרה עצרה מספר מפגינים.

הפגנה חרדים בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד