י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההסתה נגד החרדים

ליברמן, שאמה וקובי; חברי דגל עלו לדיון מיוחד אצל ראש הישיבה

לקראת פתיחת קמפיין הבחירות של יהדות התורה ובצל השיח על פריצת הסטטוס קוו במרחב הציבורי - עלו חברי סיעת 'דגל התורה' למעונו של רה"י הגרי"ג אדלשטיין • במהלך השיחה עלה גם נושא ההסתה נגד הציבור החרדי מצד גורמים פוליטיים כמו קובי ושאמה • 'בחדרי' עם כל הפרטים

ליברמן, שאמה וקובי; חברי דגל עלו לדיון מיוחד אצל ראש הישיבה
ליברמן, שאמה וקובי צילום: מרים אלסטר ודוד כהן, פלאש 90

הבוקר (חמישי) עלו חברי הכנסת של 'דגל התורה', משה גפני, אורי מקלב, יעקב אשר ויצחק פינדרוס -למעונו של ראש הישיבה הגר״ג אדלשטיין על מנת לדון בדרך בה צריך להתייחס להסתה כנגד הציבור החרדי.

במהלך ההתייעצות דנו חברי הסיעה על ההסתה מצידו של יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שמוביל את קמפיין הבחירות שלו כנגד הציבור החרדי ולא חוסך מלהסית נגדו בכל הזדמנות ובכל ראיון.

בנוסף, בחודשים האחרונים ישנה גם הסתה ברשויות המקומיות. כאשר בראש המסיתים נמצא ראש עיריית טבריה רון קובי. לקובי הצטרף לאחרונה "חבר חדש", הלא הוא כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, שבכוונתו גם, בין היתר, להפעיל תחבורה ציבורית בשבת במרחב העיר.

חברי 'דגל' מחוץ לבית רה"י. צילום: איתמר זינגר

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדיון שאלו הנוכחים האם להתעלם מההסתה שיכולה לפגוע בציבור החרדי, או שמא להגיב ואז ישנו שיקול כי הדבר ישחק לידיהם של המסיתים ובראשם אביגדור ליברמן - שיכול להיות לשון המאזנים גם לאחר הבחירות החוזרות.

מלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נמסר: "שמו של יו"ר ישראל ביתנו כלל לא עלה בנושא השיחה אצל מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, וכי כל הדיווחים בעניין אין בהם שמץ של אמת".

ראש הישיבה דגל התורה רון קובי כרמל שאמה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד