י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוט של חסד - תרתי משמע

36 שעות: בואו היו שותפים במפעליו של הרב ארוש

יותר מ-40 שנה מקרב הרב שלום ארוש את עמך בית ישראל לאביהם שבשמים, באמצעות דרושותיו המרתקות וחיוכו הכובש • בשעות אלו הוא מקיים קמפיין מצ'ינג לטובת מוסדות 'חוט של חסד' שבראשותו • תנו לא את הכוח להמשיך

36 שעות: בואו היו שותפים במפעליו של הרב ארוש
קמפיין חוט של חסד צילום: יח"צ

כאן עושים מהפכה!

אתמול (רביעי) בצהריים יצאה לדרך המהפכה הגדולה של הרב ארוש, אותה מהפכה שפורסמה כמעט בכל כלי מדיה אפשרי, מהפכה שרוצה להביא את האמונה לכל בית בישראל ובעולם כולו, הרב שלום ארוש שליט"א שלקח על עצמו באופן אישי את הצלחת הקמפיין אף הבטיח במכתבו כי התורמים והעושים למען הקמפיין יזכו לישועות גדולות מאוד בפרנסה, בבריאות, בשלום בית ולזיווג טוב עוד השנה!!! לקריאתו  הצטרפו רבנים ואישי ציבור שאף הקדימו לתרום לקמפיין ברצונם להיות שותפים במהפכת האמונה הגדולה.

יותר מ-40 שנה מקרב הרב שלום ארוש שליט"א יהודים לאביהם שבשמים, מקים ישיבות, כוללים, תלמודי תורה וכל זאת כדי לזכות את הרבים, הוא כבר הושיע עשרות אלפים מצרות, חובות, גירושין, סמים, אנשים ונשים מכל החוגים – איש איש ובעייתו.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

הרב שלום ארוש מכתת את רגליו בכל הארץ ופועל להפצת האמונה והביטחון בה' באמצעות שיעוריו המאלפים הנוגעים לכל תחומי החיים, הספרים המפורסמים כמו 'בגן האמונה' ועוד, שעשו שינויים מדהימים בחייהם של אנשים רבים בכל רחבי העולם, עלון חוט של חסד שמופץ בעשרות אלפי עותקים מדי שבוע וכן חוברות וספרים שהופצו במעל 4 מיליון עותקים! 

על ערוצי ההפצה נמנים אתרי אינטרנט בשפות – עברית, אנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית ועוד. דף פייסבוק עם מעל 250,000 חברים, חנות הפצה מקוונת באינטרנט,  ועוד...

הסוד של הכוח של הרב ארוש טמון בחיוך האין סופי שלו, באהבה לכל אחד ובאמונה הפשוטה שעוברת בשיעוריו ובהרצאותיו, זהו הכוח שבאמצעותו הצליח הרב ארוש לסחוף אחריו המונים, לקרב אותם ליהדות וליצור קהילה של אלפי משפחות בכל העולם.

כמעט חצי יובל עבר מאז תחילת הפעילות של הרב ארוש, מוסדות 'חוט של חסד' הפכו לגולת הכותרת של עולם התשובה עם אלפי תלמידים ומעריצים מכל הזרמים והחוגים. הפעילות של הרב שלום ארוש הצליחה להפוך את ליבם של מאות אלפים בעולם כולו ולהפוך את חייהם לאי של שלווה. אך אין בזה די! הרב רוצה להאיר את העולם כולו, שלא יהיה יהודי אחד שאינו יודע  מה היא שמחה מה זו אמונה.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

כאמור יצאו תלמידי הרב ארוש בקמפיין ענק בשם "אש האמונה" בכוחו הם רוצים להניע את המהפכה ולתת כוח לרב ארוש להמשיך לחייך, זה הזמן שלנו, הם אומרים, עכשיו הרב ארוש מבקש את החיוך שלנו, הוא צריך את העזרה שלנו, תרומה קטנה שתיתן כוח למפעלים האדירים ותקדש את שמו של השי"ת בכל העולם.

החזון של הרב ארוש הוא להפוך את העולם כולו למאמין יותר, שלא יהיה אדם אחד בעולם שמסתובב עם עצב בלב, שלא יהיה אף אחד שחושב שהוא לבד, הרב רוצה להגיע ללבבות של כל בן אדם בעולם כולו, לתקן את העולם והנכין אותו לקראת ביאת הגאולה. 

בימים האחרונים נרתמו אלפי תלמידים ומעריצים של הרב ארוש בכל רחבי הארץ לטובת המערכה, אשר נפתחה כאמור אתמול (רביעי) בשעה 12 בצהריים אז התחילו 36 שעות גורליות להצלת עולם התשובה והעולם היהודי בכלל, בשעת כתיבת שורות אלו כבר הצטרפו אלפים למהפכה בכמעט 3 מיליון שקלים שכבר נתרמו, כשהציפיה היא להגיע ליעד של עשרה מיליון שקלים.

יצויין שהיעד שנקבע הינו קריטי מאחר ואם היעד לא יושג יירד כל הקמפיין לטמיון חלילה, לכן נקראים כל אחד ואחת ממעריציו ותלמידיו של הרב שלום ארוש וכן כל מי שאש האמונה בוערת בקרבו להתגייס ולסייע להצלחת המהפכה.

לתרומות ולישועות ניתן להתקשר למוקד המיוחד במספר 6242* או באתר.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

הרב שלום ארוש חוט של חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד