ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ניסים תקף?

אוסאמה חשוד בתקיפת הילדות החרדיות בביה"ס

שלושה ימים לאחר ששתי ילדות בנות 6-7  - תלמידות בית ספר בית יעקב בשכונת רמת שלמה בירושלים הותקפו ודיווחו, נעצר החשוד בתקיפה, אוסאמה בן 44 תושב עיירה קטנה בהרי בנימין. בבית הספר קרא לעצמו ניסים ועבד תחת שם קרוב משפחתו, מאחר והוא שוהה בלתי חוקי

 אוסאמה חשוד בתקיפת הילדות החרדיות בביה"ס
pixabay

שלושה ימים לאחר ששתי ילדות בנות 6-7  - תלמידות בית ספר בית יעקב בשכונת רמת שלמה בירושלים הותקפו ודיווחו, נעצר החשוד בתקיפה, אוסאמה בן 44 תושב עיירה קטנה בהרי בנימין. בבית הספר קרא לעצמו ניסים ועבד תחת שם קרוב משפחתו, מאחר והוא שוהה בלתי חוקי.

ביום שני השבוע פרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי במשטרה הוגשה תלונה על כך שעובד ניקיון בבית ספר תקף באלימות ילדה בת 7 ואת חברתה בת ה-6. חוקרי תחנת לב הבירה פתחו בחקירה ומאחר ובית הספר מסר את שמו של המנקה, אדהם - הוא נעצר.

בחקירתו טען תחילה כי הוא היה מנקה, אך לאחר שהתבקש לפרט על פרטי האירוע - נשבר והודה בן דודו אוסאמה מתחזה אליו, וזה פנה אליו וסיפר שהייתה בעיה בבית הספר ושילך למשטרה. בעקבות כך שוחרר, ומיד עדכן את בן דודו שמחפשים אחריו. בעקבות כך, החשוד בתקיפה, אוסאמה - התייצב עם אשתו במשטרה, שם הודה כי הוא מתחזה לבן דודו. אך לטענתו הוא לא עובד במקום, אלא רק עוזר לאשתו לנקות את המקום.

באשר החשד לתקיפת הבנות, הכחיש זאת לחלוטין. הטוען המשטרתי ביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים בחשד למסוכנות, שיבוש הליכי חקירה וההימלטות מאימת הדין. "עצם העובדה שהמשיב שלח את בן דודו להיחקר במקומו וידוע לנו שעשה את זה, מעדות בן הדוד, מעידה על ניסיון שיבוש קונקרטי" אמר רס"מ ניר בן חיים.

בדיון סיפר הטוען המשטרתי, כי בבית הספר המנקה מוכר בשם "ניסים", וכי מאז הגשת התלונה, נגבו עדויות מהילדות וכן מבית הספר. לטענת פרקליטו של החשוד עו"ד עיסא מוחמדיה, "לא סביר שיבצע תקיפה של ילדות בנות 7 על רקע שהוא הזוי לגמרי, 'אל תשתו מהברזייה וכן תשתו מהברזייה' זה נשמע הזוי ברמות שאי אפשר לתאר, זה לא נשמע לי סביר והגיוני עם כל הכבוד. לבוא ולתקוף אותן ולהגיד אל תשתו מהברזייה כי היא שייכת לי, נשמע לא סביר".

השופט אלעזר ביאלין אמר כי הראיות שהוצגו בפניו מבססות חשד סביר לתקיפת הילדות, כניסה לישראל שלא כחוק והן התחזות לאדם אחר. "העבירה היותר מטרידה בעניינו, היא דווקא העבירה של התחזות" והחליט להאריך את מעצרו עד ליום שישי בבוקר.

"היום זו תקיפה אלימה, מחר זו עלולה להיות תקיפה חמורה יותר", אמר ל'בחדרי חרדים' קרוב משפחה של אחת הילדות, ביום ראשון השבוע. לדבריו, מיד כאשר הילדה סיפרה על כך, האב פנה בנושא למנהלת בית הספר. בשונה מהמקרה המזעזע בעיר בבנימין, "המנהלת אמרה לו לגשת מיד לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".

"הילדה סיפרה לנו כי הגיעה יחד עם חברתה לשתות מים קרים מה'קולר', והעובד הערבי שעסק בשטיפת הרצפה, כנראה התעצבן שהן מפריעות לו - ונתן להן אגרוף" הוסיף קרוב המשפחה. "לא יכול להיות שבבית ספר של בנות, יעבדו גברים (יהודים וערבים כאחד), יש נשים שיכולות לעשות את זה ולמנוע מכשולות", אמר קרוב המשפחה בשם אחד ההורים.

 

ילדה חרדית מעצר חשוד התחזות שוהה בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד