י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אל תפספסו

שעות אחרונות בלבד נותרו למהפכה הגדולה של הרב שלום ארוש

בקמפיין ענק שמקיף את כל הארץ ואף בחו"ל מצטרפים המונים לקמפיין הדיגיטלי הענק למען מוסדות חוט של חסד בראשותו של הרב שלום ארוש • מיהו הרב שלום ארוש?

הרב שלום ארוש. צילום: שוקי לרר
הרב שלום ארוש. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר

הרב שלום ארוש שליט"א נולד וגדל במרוקו. בגיל 13 עלה עם משפחתו לישראל והתגורר בפתח תקווה, שירת כחובש קרבי בחיל האוויר ולמד ראיית חשבון באוניברסיטת תל אביב.

בגיל 23 חזר בתשובה בעקבות מותם של כמה מחבריו ליחידה בהתרסקות ההרקולס בג'בל חלאל, בדרך לפעולה מבצעית. בשנת 1985 הקים את מוסדות "חוט של חסד" בהם מתחנכים אלפי תלמידים בדרך האמונה והחסידות.

צפו בדבריו המרגשים של הרב שלום ארוש לקראת סיום הקמפיין הענק.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

הרב מעביר מדי שבוע עשרות שיעורים באמונה ושמחה במקומות שונים בארץ, שיעוריו מועברים למיליונים ברחבי העולם בשפות רבות, דרך עלון שבועי שמופץ בכ-60,000 עותקים מדי שבוע וכן באמצעות מאות אלפי ספרים חוברות ודיסקים, לפני כ-17 שנה הקימו את אתר ברסלב ישראל, שם מרוכזים אלפי שיעורים, מאמרים ומסרים של הרב, היום נמנים על תלמידיו של הרב עשרות אלפים ועוד מאות אלפי מעריצים שמחכים למוצא פיו.

המהפכה של הרב לא עוצרת בנתב"ג, היא מגיעה לכל פינה בעולם, בכל מקום בהם יש יהודים וגם כאלה שלא, מיליוני אנשים בעולם כולו עוקבים אחרי המסרים של הרב ארוש, קוראים בספריו, מקשיבים להרצאות וממתינים בקוצר רוח לכל פעילות. המסרים וההרצאות מפורסמים בלמעלה מ-10 שפות - בעברית, באנגלית, צרפתית, רוסית, ספרדית, גרמנית ועוד. המהפכה הזאת לא יכולה להיעצר, היא חייבת להמשיך ובגדול.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

בימים האחרונים נרתמו אלפי תלמידים ומעריצים של הרב ארוש בכל רחבי הארץ לטובת המערכה, אשר נפתחה אתמול (רביעי) בשעה 12 בצהריים אז התחילו 36 שעות גורליות להצלת עולם התשובה והעולם היהודי בכלל, בשעת כתיבת שורות אלו אחוז התרומות עומד כבר על למעלה מ-80% שהם 8.000.000 ש"ח, כשהציפייה היא להגיע ליעד של עשרה מיליון שקלים לפחות.

השעות הקרובות הם קריטיות ביותר לקמפיין הגדול, מאחר ואם היעד לא יושג יירד כל הקמפיין לטמיון חלילה, לכן נקראים כל אחד ואחת ממעריציו ותלמידיו של הרב שלום ארוש וכן כל מי שאש האמונה בוערת בקרבו להתגייס ולסייע להצלחת המהפכה.

לחץ כאן כדי להיות חלק מהמהפכה >>>

לתרומות ולישועות ניתן להתקשר למוקד המיוחד במספר 6242* או באתר.

 

חוט של חסד הרב שלום ארוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד