י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נמנע מלתקוף את נתניהו

הח״כ החרדי תוקף את הרמטכ״ל: "ההבלגה פוגעת בחוסן הלאומי"

ח"כ יעקב מרגי מש"ס הביע את זעמו על ההתחממות בגבול הדרומי והפנה את חיצי הביקורת לעברו של הרמטכ"ל אביב כוכבי • "מה עוד צריך להיות שתבינו שהבלגה על בלוני נפץ ובלוני תבערה פוגעת בהרתעה ובחוסן הלאומי?", כתב מרגי

הח״כ החרדי תוקף את הרמטכ״ל: "ההבלגה פוגעת בחוסן הלאומי"
הרמטכ"ל אביב כוכבי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בעוד המצב הביטחוני בגבול רצועת עזה להיות סוער לאחר רגיעה ממושכת, וכשאר בימים האחרונים שוגרו לעבר ישראל מספר רב של בלוני תבערה שגרמו לנזק ברחבי עוטף עזה, מפלגות הימין מסרבות לתקוף את הדרג המדיני ובראשם ראש הממשלה ושר הביטחון כאשר יש מי שמפנה אצבע במרום לדרג הצבאי.

חבר הכנסת יעקב מרגי, תקף את הרמטכ״ל אביב כוכבי כשכתב בטוויטר, "הרמטכ״ל כוכבי. בכל תפקידי הן בכנסת בועדת חו"ב והן בכהונתי כשר הקפדתי ואני מקפיד היום לא לתת הוראות לצבא - אז אני שואל! מה עוד צריך להיות שתבינו שהבלגה על בלוני נפץ ובלוני תבערה פוגעת בהרתעה ובחוסן הלאומי?".

כאמור, מרגי נמנע מלתקוף את ראש הממשלה המשמש גם כשר הביטחון והוא זה שמתווה את הדרך ומכריע אם הדרג הצבאי יפעל או לא מול ההתקפות והאיומים על תושבי מדינת ישראל, כאשר במצב הנוכחי מסרב נתניהו לפעול מול טרור הבלונים.

גם בבית היהודי סירבו לתקוף את ראש הממשלה, השר ומשקיף הקבינט הרב רפי פרץ כתב "100 שריפות בשבוע אחד בעוטף עזה לא יכולות לעבור לסדר היום. כתושב העוטף אין מראה קורע לב מהעשן המתמר מהשדות - עמל כפיים של שנה יורד לטמיון - צריך להגיב בחומרה. ‏שדותינו ואזרחינו בסכנה, ראשי החמאס בסכנה. זו המשוואה".

יעקב מרגי אביב כוכבי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד