י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"תוקפים אותנו"

בועת סבון? במפלגת 'כחול לבן' נעלבו ומגיבים

התנשאות? ח"כ לשעבר חזר לחיים הפוליטיים וכבש בסערה את ראשות 'מרצ', בנאום הניצחון הוא עקץ את 'כחול לבן' וכינה את ההישג שלהם, "35 מנדטים חסרי מעש וחסרי תוחלת" | גנץ ולפיד לא נשארו חייבים, אך הגיבו די באיפוק

בועת סבון? במפלגת 'כחול לבן' נעלבו ומגיבים
יאיר לפיד לצד בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ב'כחול לבן' מגיבים ליו"ר 'מרצ' הנבחר ניצן הורוביץ, על הכינוי 'בועת סבון' ואומרים, "אנחנו בהחלט הגורם היחיד שיכול לנקות את הפוליטיקה הישראלית ולהביא להחלפת שלטון נתניהו. התנשאות כלפי למעלה ממיליון ישראלים שהצביעו לכחול לבן לפני חודשיים וחצי אינה מתכון להצלחה", כך נמסר מטעם המפלגה.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הגיב להורוביץ בטוויטר וכתב, "ניצן הורוביץ מבין ויודע שהיכולת להוביל את ישראל בצורה בטוחה, מאחדת ואחראית נמצאת רק בידי כחול לבן. אני מברך אותו ומאחל לו בהצלחה".

ח"כ יאיר לפיד, הוסיף וצייץ, "אז אתמול ברק הקים מפלגה ומיד תקף אותנו, והיום ניצן הורוביץ נבחר ומיד תקף אותנו, באמצע כרגיל סמוטריץ' תקף אותנו. אם גם בימין וגם בשמאל תוקפים אותנו, כנראה שאנחנו עושים משהו כמו שצריך".

התגובות הללו באו לאחר נאום הניצחון שנשא ח"כ לשעבר ניצן הורוביץ' לאחר שהביס את יו"ר 'מרצ' תמר זנדברג, בו אמר כי "יש עוד גורם היום בזירה, אפילו גורם גדול, כחול-לבן. הם כמפלגת אופוזיציה ראשית אמורים לאתגר את הממשלה. אבל זו בועת סבון על נומבון. 35 מנדטים חסרי מעש וחסרי תוחלת".

"מרצ, לעומתם", אמר הורוביץ', "היא מפלגה אמיתית, לא קומבינה של ערב בחירות. מרצ היא תנועה בעלת שורשים של יותר ממאה שנה. מרצ מבוססת על ערכים שעמדו למבחן. אנחנו לא חתול בשק של ערב בחירות. אצלנו יודעים בדיוק על מה נילחם ובאיזה צד נהיה".

"אני קורא לכל האנשים שעזבו אותנו לטובת כחול-לבן בבחירות האחרונות – בואו הביתה! מרצ היא הבית שלכם ותמיד היתה. אנחנו אלה שנלחם על הדברים שאתם מאמינים בהם", קרץ הורוביץ למצביעי 'כחול לבן'.

ניצן הורוביץ מרצ מפלגת כחול לבן יאיר לפיד בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד