כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ניצל את האמון כדי לגזול את כספו

הזמר המתחזק תובע את מנהלו במיליונים

קובי פרץ, זמר מוכר בתעשייה הישראלית, שהחל בשנים האחרונות להתחזק והתקרב לדת, תובע ממנהלו האישי לשעבר סכום עתק של מעל 6 מיליון שקלים | את התביעה מובילים עורך הדין עמית חדד וצוות משרדו

הזמר המתחזק תובע את מנהלו במיליונים
קובי פרץ בכניסתו לכלא צילום: פלאש 90

הזמר קובי פרץ, שהתחזק בשנים האחרונות וגם ישב בכלא בגין העלמות מס וזכה לשחרור מוקדם בחנינה מנשיא המדינה רובי ריבלין, תובע בימים אלה כ-6,150,000 שקלים ממנהלו לשעבר מאיר נחמני.

עורכי הדין עמית חדד ותמר פולק ממשרד חדד – רוט הגישו אתמול (חמישי) בשם הזמר קובי פרץ, תביעה נגדית כנגד מנהלו ואמרגנו לשעבר של מאיר נחמני. מכתב התביעה עולה כי נחמני ניצל את מצבו של פרץ והוציא ממנו באמצעות תרמיות שונות מיליוני שקלים.

נחמני חבר אל פרץ עם תחילתם של הליכים הפלילים שנוהלו נגד פרץ, לאחר פרידה ממנהלו הקודם וליווה אותו גם במהלך תקופת מאסרו. פרץ שבאותה העת היה זקוק לאנשים עליהם יוכל לסמוך נתן בנחמני אמון מוחלט ועיוור עד לגישה עצמאית לכספיו.

במסגרת כתב התביעה מגוללים עורכי הדין חדד ופולק מקרים בהם ניצל נחמני את האמון שניתן לו על מנת לגזול את כספיו של פרץ, בין היתר יתרת הלוואות שנטל נחמני מהחברה וטרם הושבו, צ'קים לפקודת קובי פרץ שנחתמו על ידי נחמני ולא הופקדו בחשבונו של פרץ, השקעות שהתבצעו באמצעות נחמני ולא הניבו את התשואות המובטחות (בין היתר דירה בשווי 1.5 מיליון שקלים), משיכת כספים בגובה שאינו תואם להסכם בין הצדדים ועוד.

לטענת קובי פרץ ובאי כוחו תביעתו של מאיר נחמני שהוגשה לאחרונה (כתב ההגנה בה הוגש לפני מספר שבועות), הייתה במטרה להסית את הדיון ממעשיו של נחמני.

כאמור, פרץ התחזק בשנים האחרונות, החל ללכת עם ציצית מתחת לבגדיו, להניח תפילין מידי יום ביומו, לשמור שבת וכן לפקוד את קברי הצדיקים לעיתים תכופות. 

בראשית חודש אב בשנה שעברה הוא שוחרר מכלא מעשיהו לאחר שעונשו קוצר על נשיא המדינה ריבלין שאימץ את המלצתה של שרת המשפטים דאז איילת שקד וחתם על שחרורו המוקדם לאחר עשרה חודשים בהן ישב בכלא באותו תא יחד עם הרה"ר לשעבר יונה מצגר. ביציאתו את שערי הכלא, שם פרץ את ידו על פניו וקרא בקול 'שמע ישראל'. 

מתחזק קובי פרץ תביעה עו"ד עמית חדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד