י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאנשים נמאס

סקר חדש: הציבור בעד ביטול הבחירות וממשלת אחדות

למרות שמדובר ביוזמה חסרת סיכוי, שכן ב'כחול לבן' נחושים ללכת לבחירות ולשפר את התוצאה שלא הועילה להם הפעם - רוב הציבור בעד ביטול הבחירות • הסקר נערך בקרב 500 אנשים והוא בדק גם מה חושב הציבור על ממשלת אחדות נתניהו-גנץ • 'בחדרי' עם תוצאות הסקר

סקר חדש: הציבור בעד ביטול הבחירות וממשלת אחדות
בנימין נתניהו/בנימין גנץ צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

יוזמת ביטול הבחירות שמוביל יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין מ'הליכוד', ככל הנראה לא תצא אל הפועל, בגלל ההתנגדות הרחבה למהלך בקרב רוב המפלגות, אולם סקר שמתפרסם הבוקר ב'ישראל היום', מראה כי 62 אחוזים מהציבור בעד ביטול הבחירות, לעומת 38 אחוזים נגד המהלך.

הסקר שנערך על ידי מכון 'מאגר מוחות' בראשות הפרופ' יצחק כץ בדק גם כן, האם הציבור בעד ממשלת אחדות 'הליכוד' ו'כחול לבן', 73% השיבו כי הם בעד ממשלת אחדות, לעומת 27% אחוזים שהשיבו כי הם מתנגדים לממשלת אחדות.

הסקר נערך בקרב 500 משיבים באמצעות סקר טלפוני ואינטרנטי. גם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי, שועל פוליטי וותיק, הבין מלכתחילה שמדובר במהלך הזוי ובלתי ישים.

"הבנתי מהר מאוד שאין היתכנות משפטית ואין גם היתכנות פוליטית ליוזמה לביטול הבחירות", אמר דרעי בראיון לגלי צה"ל והוסיף, "היועמ"ש לממשלה ויועמ"ש הכנסת אומרים שאין היתכנות ולכן לא הייתי במהלך הזה".

 

ישראל היום סקר סקר בחירות מאגר מוחות ביטול הבחירות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד