ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
המגזין דירג

כמה שווים המיליארדרים היהודים בארה"ב?

כמידי כמה חודשים המגזין הנחשב בעולם 'פורבס' דירג את שבעת היהודים העשירים ביותר במדינות ארצות הברית | העשיר ביותר מביניהם הוא מייסד פייסבוק מארק צוקרברג

כמה שווים המיליארדרים היהודים בארה"ב?
מייקל בלומברג ושלדון אדלסון צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

מגזין 'פורבס' פרסם ביום רביעי האחרון רשימה של האישים העשירים ביותר בכל אחת מ-50 המדינות של ארצות הברית. שבעה מתוכם יהודים.

מייסד ומנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, בן 31, הוא האדם העשיר ביותר בקליפורניה עם שווי של 71 מיליארד דולר. יזם הנדל"ן טד לרנר, בן 93, ומשפחתו הם העשירים ביותר במרילנד, בשווי של 5.1 מיליארד דולר.

דן גילברט בן 57, הבעלים של קליבלנד קאבלירס מקבוצות ה-NBA, הוא האדם העשיר ביותר במדינת מישיגן, עם הון מוערך בשווי 6.8 מיליארד דולר. שלדון אדלסון, בן ה-85, אשר הינו מהבעלים של העיתון היומי "לאס וגאס" וכן 'ישראל היום', הוא האדם העשיר ביותר במדינת נבאדה, עם הון מוערך בסך 37.5 מיליארד דולר.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, בן ה-77, בעל חברת המדיה 'בלומברג', הוא האדם העשיר ביותר במדינת ניו-יורק, עם שווי של 58.3 מיליארד דולר.

לסלי וקסנר, בן 81, הוא האדם העשיר ביותר באוהיו עם שווי של 4.7 מיליארד דולר. אניטה צוקר, יצרנית כימיקלים פרטית בבעלות משפחתית, שנוסדה על ידי בעלה המנוח, ג'רי צוקר, היא האדם העשיר ביותר בדרום קרוליינה, עם שווי נקי של 1.8 מיליארד דולר.

מיליארדים שלדון אדלסון מייקל בלומברג פורבס עשירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד