י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הרבי סידר קידושין באופן חריג 

הוויזה לא אושרה: החתונה נערכה בישראל 

הרבי סידר קידושין באופן חריג: חתן לפני חתונתו שהוויזה לכניסה לתפוח הגדול לא אושרה לו - נאלץ להתחתן בארץ ברגע האחרון • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא בפרסום ראשון 

הוויזה לא אושרה: החתונה נערכה בישראל 
הרבי מבעלזא בחתונת היתומה צילום: א.מ.ש

חתונה לא שגרתית התקיימה בשבוע שעבר בקרית בעלזא בירושלים: כלה יתומה מארה"ב שהייתה אמורה להינשא בברוקלין, התחתנה בקריה בירושלים ובאורח נדיר האדמו"ר מבעלזא סידר חופה וקידושין (לאחר שבשנים האחרונות הטיל את התפקיד על בנו הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח). 

תחילתו של הסיפור - לפני מספר שבועות; החתן, שהיה אמור להמריא עם כל בני משפחתו, נתקל בקשיים לא ברורים בדרך להוצאת הוויזה לארה"ב, ככל שניסו לסדר העסקנים לא עלתה בידם.

ביום חמישי לפני העליה לתורה כבר היה נראה שהוויזה מאושרת וברגע האחרון הפקידים האמריקאים הקשוחים חזרו בהם מהאישור.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביום ראשון שעבר, משראו שהתשובה לוויזה שלילית, הוחלט ברגע האחרון לקיים את החתונה בירושלים.

הכלה ומשפחתה טסו לישראל באותו טיסה שחזרה הרבנית מבעלזא, שביקרה בארה"ב בשבוע שעבר ע"מ להשתתף בחתונה בבית סקווירא, והחתונה אורגנה במהירות ונערכה באולמי בית רוזן בקרית בעלזא.

הרבי סידר חופה וקידושין, כאמור, ונשאר לאחר החופה לרקוד עם החתן ובני המשפחה. מאות חסידי בעלזא מכל רחבי הארץ השתתפו בחתונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שעמד מאחורי ארגון החתונה הוא הרב יעקב אליעזר שישא מארגון 'טוב וחסד' של היתומים שפעל רבות בסידור כל ענייני החתונה וצרכי הכלה. הנהלת בית המדרש הגדול בקרית בעלזא העמידה בחינם את האולם לשמחת החתונה.  

חסידות בעלזא כלה יתומה ויזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד