י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לכל דקה יש משמעות"

הפשרה של סגן השר החרדי: מסוק קבוע

על רקע הדיבורים בנושא סגירת שדה דוב ולקראת הדיון המכריע שיתקיים בעוד שעה קלה (ראשון), סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר לראש הממשלה בנימין נתניהו פנייה ובה הוא מציע פיתרון לתושבי העיר אילת במקרה של צורך

הפשרה של סגן השר החרדי: מסוק קבוע
מסוק מפנה פצוע צילום: דוברות איחוד הצלה

על רקע הדיבורים בנושא סגירת שדה דוב ולקראת הדיון המכריע שיתקיים בעוד שעה קלה (ראשון), סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שיגר לראש הממשלה בנימין נתניהו פנייה ובה הוא מציע פיתרון לתושבי העיר אילת במקרה של צורך.

ההצעה של ליצמן היא להציב מסוק באופן קבוע באילת כדי שייתן מענה מציל חיים במקרה הצורך. 

"כידוע לך", פתח ליצמן את מכתבו, "אילת היא אזור ספר שמרוחק 240 ק"מ מהמרכז הרפואי הקרוב, סורוקה בבאר שבע". ליצמן הוסיף כי, "הספקת שירותי רפואה בחבל אילת הייתה מאז ומתמיד אתגר משמעותי".

ליצמן כתב כי המדינה אכן הפנתה משאבים על רקע סגירת שדה דב, אולם לדבריו, "לא ניתן כל מענה לאחת הסוגיות הקריטיות לתושבי העיר אילת והיא מתן מענה מציל חיים שלא ניתן לתת אותו ע"י שירותי הבריאות המצומצמים".

סגן השר מנה שתי דוגאמות: "כאשר אדם נזקק לצינתור (ולא ניתן לצנתר באילת) לכל דקה יש משמעות; או כאשר יולדת צריכה ללדת לידה דחופה בשבוע ה-30". לפיכך, מסקנתו של ליצמן היא כי מקרים אלו "מצריכים פינוי מוסק לאחד מבתי החולים במרכז הארץ. לכן מוכרחים להציב מסוק ייעודי לטובת פינוי רפואי באילת".

"למכובדי הנעלה". הפנייה ששיגר ליצמן לנתניהו

יעקב ליצמן בנימין נתניהו מסוק אילת שדה דב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד