י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הסגולה שפעלה

שמחה בחסידות: הבן הגדול חבק בת אחרי שמונה וחצי שנים

בחצר סטניסלב דאגו לבן הגדול של הרבי שחבק בת בשבת אחרי שמונה וחצי שנים • מה הסגולה שעשה אביו בחודש אלול האחרון? ומתי יחגוג את הקידוש?

שמחה בחסידות: הבן הגדול חבק בת אחרי שמונה וחצי שנים
הסבא הרבי מסטניסלב מביתר צילום: הרב ברוך אוביץ ז"ל

שמחה גדולה שוררת בחצר חסידות סטניסלב בביתר: לאחר שמונה וחצי שנות ציפייה, חבק הרב מאיר רוזנבוים, בנו הגדול של הרבי מסטניסלב, בת ראשונה בשעה טובה ומוצלחת.  

בכל שמונה וחצי שנים האחרונות עשו במשפחת הרבי עשרות סגולות בכדי שהבן הגדול יפקד בזרע של קיימא. בחסידות מספרים כי אחת הסגולות שככל הנראה פעלה את הישועה, בוצעה בחודש אלול האחרון, עת נערכה בחצר החסידות פדיון בן לנכד האדמו"ר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי באותו מעמד ביקש האדמו"ר מרבה של בית שמש הגאון רבי נתן הכהן קופשיץ שיערוך פדיון בן לר' מאיר. הרבי סיפר שהוא חושש כי ייתכן ובנו לא נפדה כדין בעת שהיה בן חודש ולכן הוא מעוכב, ובאותו מעמד נערך פדיון בכסף מלא לאבי הבן, שחבק כאמור בשבת בת ראשונה. 

הרב מאיר רוזנבוים בן ה - 27 הוא משפיע בחצר ברסלב בירושלים ולו חבורת בחורים שמסתופפים בצלו בישיבת מיר והאזור שלומדים את תורת ברסלב. הוא חתן של הרה"צ רבי שלום פולק, אב"ד בערגסעז ירושלים.

שמחת הקידושא רבא הגדולה תתקיים רק בשבת פרשת בלק, בעוד שבועיים, בבית המדרש סטניסלב בעיר ביתר עילית, בשילוב היארצייט של זקנו האדמו"ר מזוטשקא בעל ה'נחל יצחק' זצ"ל. 

סטניסלב לידה זרע של קיימא סגולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד