י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
צפו בישיבת המועצה הסוערת

טבריה: התקציב לא עבר - דרעי סידר הארכה

לאחר שבשלוש הצבעות נכשל ראש עיריית טבריה להעביר את התקציב, הגיעה היום שעת השין, אך קובי נכשל גם הפעם בהעברת התקציב. מי שנחלץ לעזרתו היה אריה דרעי שנתן הארכה של 14 יום • צפו בשידור חוזר של הישיבה הסוערת

טבריה: התקציב לא עבר - דרעי סידר הארכה
קובי בישיבת המועצה צילום: צילום מסך

לאחר שנכשל בחודשים האחרונים במשך שלוש פעמים להעביר את תקציב העירייה, מנסה הערב (ראשון) ראש עיריית טבריה רון קובי להעביר את התקציב בפעם האחרונה.

באם ניסיון זה ייכשל, חברי המועצה יפוטרו מתפקידם וקובי עצמו יעמוד בפני שימוע לפני פיטורין במשרד הפנים. בשבועות האחרונים לאור כישלונותיו בניהול העיר, החריף קובי את דבריו כלפי הציבור החריד וכן כנגד גדולי ישראל.

רק אתמול ביזה קובי את שר התורה וטען כי "כשאני רואה שלוחשים לרב קנייבסקי ומוציאים אותו כמו אייתוללה (המנהיג העליון של איראן), זאת בעיה גדולה מאוד".

בהמשך גם דיבר נגד המקובל הרב קוק מטבריה "כשאני רואה שבאים לרב קוק ומוציאים מימנו וידוי 'רון קובי הורג אותי' זאת בעיה. יום אחד אספר לכם איך שרפו את הרכב שלי מהחצר של הרב קוק".

בתוך כך שר הפנים, אריה דרעי, החליט היום לאשר ארכה של שבועיים לרשויות המקומיות שטרם אישרו את תקציבן במליאת המועצה.

החלטת השר דרעי ניתנה לפנים משורת הדין, למרות שלראשי אותן רשויות ניתנה חצי שנה לאישור התקציב- מאז הבחירות לרשויות המקומיות באוקטובר 2018.

בהתאם לחוק, שר הפנים דרעי החליט להפעיל את סמכותו ולאשר הארכה, על מנת לתת סיכוי נוסף לאישור בהליך דמוקרטי במליאת המועצות, לפני שיחליט לפזר את המועצות. זאת, בנוסף לשימוע בפני משרד הפנים שבו יעמוד ראש הרשות על מנת לבחון את המשך כהונתו.

חמש רשויות מקומיות שלא אישרו את תקציבן עד לערב זה- רהט, אור עקיבא, טבריה, ירכא ועוספיה ולכולן ינתן זמן שווה על מנת להביא את התקציב לאישור.

 

רון קובי שר התורה המקובל הרב קוק עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד