י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תופעת הגרבוניזם

השר לשעבר: תומכי ביבי כלבלבים מוכי כלבת

שר האוצר לשעבר וחבר מפלגת 'העבודה' אברהם בייגה שוחט אמר היום בראיון ל'כאן חדשות' כי "מצביעי נתניהו כלבלבים מוכי כלבת" • ריקלין: "רק תזכרו מי השונא פה, ומי פה המפלג"

השר לשעבר: תומכי ביבי כלבלבים מוכי כלבת
אברהם בייגה שוחט צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בייגה שוחט בכיר מפלגת 'העבודה' לשעבר ומי שכיהן כשר אוצר בממשלות רבין ופרס ובממשלת אהוד ברק אמר היום בראיון ל'כאן חדשות', כי "מצביעי נתניהו כלבלבים מוכי כלבת".

בראיון ל'כאן חדשות' השר לשעבר בייגה שוחט התבטא בחריפות נגד מצביעי הליכוד ותומכי ראש הממשלה נתניהו. השר לשעבר ביקר את מדיניותו הכלכלית של נתניהו ואת תפיסותיו המדיניות, וכן את התנהלותו האישית של ראש הממשלה במספר נושאים.

דבריו של שוחט מצטרפים לדברים שאמרה רינה מצליח באולפן שישי, היא כינתה אמש את בוחרי הליכוד "עדר עיוור". וטענה כי "נתניהו בורח למחוזות הרחוקים מאוד מהאידאולוגיה הימנית, אך המצביעים שלו בכל זאת בוחרים בו והולכים אחריו כמו עדר עיוור".

ממפלגת 'הליכוד' נמסר בתגובה לדבריה של מצליח: "‏רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל "עדר עיוור", מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ׳חצ׳חים, מנשקי קמעות, בוטים ו"חסרי דעת". דוגמא נוספת ל'עיתונאית אובייקטיבית'. השמאל ממשיך להתנשא על רוב העם - המחנה הלאומי ומצביעי הליכוד. התשובה שלנו תגיע בקלפי".

העיתונאי שמעון רקלין מערוץ 20 הגיב על דבריו של שוחט: "‏אומרים שאנחנו בימין מחפשים את הגרבוז הבא, אבל האמת שהם נופלים עלינו מכל כיוון, עוד לא סיימנו להתייחס לרינה מצליח והנה בייגה שוחט אומר, כי תומכי נתניהו הם להקת כלבלבים מוכי כלבת. והוא מדגיש שהוא לא רוצה להתבטא בחריפות יותר מזה, באמת מזל, ממש תודה, רק תזכרו מי השונא פה, ומי פה המפלג".

שמעון ריקלין מפלגת העבודה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד