י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעורר בחילה • צפו

הקמפיין האנטישמי של ליברמן עולה דרגה

האנטישמיות עולה דרגה: במסגרת הקמפיין המתמשך נגד החרדים - לפני שעה קלה פרסם שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סרטון מסית וחמור מאוד כנגד הציבור החרדי • ליברמן לועג לקשריו של רה"מ עם החרדים: "נתניהו ימין חזק? נתניהו ימין מתחזק" • צפו

הקמפיין האנטישמי של ליברמן עולה דרגה
נתניהו כ"חרדי" וראשי המפלגות הדתיות צילום: מתוך הסרטון

האנטישמיות עולה דרגה: לפני שעה קלה (ראשון) פרסם שר הביטחון לשעבר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סרטון מסית וחמור מאוד, בו הוא לועג לראש הממשלה על הקשרים שמתחזק עם החרדים.

זו לא הפעם הראשונה שליברמן מתגרה בחרדים, אולם נראה כי הפעם מדובר בעליית מדרגה גם ביחס אליו.

בסרטון הפוגעני נראה ראש הממשלה נתניהו כשהוא לבוש כחרדי עם פאות מסולסלות, כובע וחליפה; ולצדו ראשי הסיעות החרדיות-דתיות: דרעי, בן גביר, סמוטריץ' וליצמן - כשהם כמובן מהווים את ה"מעטפת" שלו.

לאחר שהסרטון מציג את הדמויות, שנראה כי חיפשו להן תמונות לא מחמיאות במיוחד, המסר הלעגני הוא: "נתניהו ימין חזק? נתניהו ימין מתחזק". או אז מגיחה דמותו של יו"ר ישראל ביתנו עם סיסמתו זה מכבר: "ליברמן, כן למדינה יהודית, לא למדינת הלכה".

פרסום הסרטון מעורר תגובות חריפות מצד אנשי התקשורת החרדים. סגן עורך 'משפחה', אריה ארליך, הגיב: "דרכי הגועל השנאה והאנטישמיות שבהן ליברמן מנסה להדליק את בוחריו הן בעיקר עלבון למגזר הרוסי. רוצה להאמין שהציבור הזה אינטליגנטי וחכם יותר".

ישראל כהן מ'קול ברמה': "סרטון זוועה וגועל נפש. מעניין מה היה חושב ליברמן לו ברוסיה היו מוציאים כזה סרטון על פוטין עם פאות של יהודי. אנטישמיות ממש".

העיתונאי שמעון ריקלין מערוץ 20: "ליברמן בהיסטריה. הוא חושב שהימין ישכח שהוא הפיל ממשלה. ולכן הוא מפיץ שנאה".

אביגדור ליברמן הסתה אנטישמיות חרדים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד