י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מכירה מקרוב את מחיר ההסתה"

הרכש החדש של ברק: נכדתו של יצחק רבין

נעה רוטמן, נכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין ז"ל, מצטרפת למפלגה החדשה של אהוד ברק • "אני מכירה מקרוב מאוד את מחיר השנאה וההסתה - אי אפשר עוד לשבת מנגד"

הרכש החדש של ברק: נכדתו של יצחק רבין
פלאש 90

אהוד ברק מציג הבוקר (ראשון) את הרכש החדש במפלגתו: נועה רוטמן (בן ארצי), נכדתו של ראש הממשלה ומנהיג מחנה השמאל המנוח יצחק רבין ז"ל.

לאחר שהצדדים הגיעו להסכמה, אמרה רוטמן: ״ההחלטה להצטרף לעשייה הפוליטית לא הייתה פשוטה. אבל אי אפשר עוד לשבת מנגד. אני מכירה מקרוב, מקרוב מאוד, את מחיר השנאה וההסתה. אסור להשלים עם ההקצנה בחברה הישראלית והיא איננה גזירת גורל".

לדבריה: "הגיע הזמן לקבל את ההכרעות הקשות בעבור הילדים שלנו ולהחזיר את הממלכתיות, הבושה והתקווה. אי אפשר עוד למשוך זמן ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה במקומנו, זו המשמרת של בני הדור שלי. זה החינוך והערכים שקיבלתי ובמידה רבה זהו צעד מתבקש".

רוטמן הוסיפה: "היו לי מחלוקת עם אהוד ברק. היו גם כעסים. אבל, זה הזמן לאנשים אמיצים ונחושים. בעלי ניסיון שלא מפחדים. שמוכנים לשלם את המחיר, שלא באים לחמם את הכסא. נדמה לי שאנחנו ניצבים ברגע האחרון ממש על מנת להחזיר את ישראל למסלול. אם לא הייתי עושה מעשה כעת לא הייתי שלמה עם עצמי״.

ברק בירך את רוטמן על הצטרפותה: ״אני שמח מאוד על הצטרפותה של נעה. חובתנו להעביר את השרביט לדור הבא ולא להוריש להם את אותן הבעיות והאתגרים עמם המנהיגות הוותיקה היתה צריכה להתמודד. אני מתכוון לעשות את הכל על מנת לאתחל את המדינה מחדש על מנת שילדנו ונכדינו יזכו למציאות טובה יותר מההווה שלנו״.

אהוד ברק יצחק רבין רוטמן רכש חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד