י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בהתלהבות גדולה"

דרעי לליברמן: "תמשיך לשתף פעולה עם החרדים"

חברו הקרוב של ליברמן לשעבר משיב לו להסתה החמורה כלפי המגזר החרדי • לדברי דרעי, "במשך עשרות שנים שיתפת פעולה באופן מלא עם המפלגות החרדיות - בכל התחומים ובהתלהבות גדולה"

דרעי לליברמן: "תמשיך לשתף פעולה עם החרדים"
דרעי וליברמן בימים טובים יותר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משיבים מלחמה: לאחר שפרסם עוד סרטון הסתה כנגד הציבור החרדי, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי משיב אש לאביגדור ליברמן כשברקע חילוקי דעות בנציגות החרדית האם תגובה להסתה של ישראל ביתנו משחקת לידיו של ליברמן או שמא משרתת דווקא את העמדה החרדית.

בציוץ שפרסם דרעי ברשת הטוויטר כתב, "איווט, במשך עשרות שנים שיתפת פעולה באופן מלא עם המפלגות החרדיות - בכל התחומים ובהתלהבות גדולה. מלפני הקלעים ומאחוריהם. אני גם בטוח שתשתף אתם פעולה בעתיד".

דרעי התייחס להודעה של ליברמן אתמול בה הסית נגד הציבור החרדי על תקציב שלא הועבר בסוף לידיהם וכתב לליברמן כי "ההתקפות שלך נגדנו בסרטוני הסתה לא אמינות ובעיקר לא ראויות".

כזכור, הבוקר (שני) פרסם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן סרטון מסית וחמור מאוד, בו הוא לועג לראש הממשלה על הקשרים שמתחזק עם החרדים בו הוצג ראש הממשלה נתניהו כשהוא לבוש כחרדי עם פאות מסולסלות, כובע וחליפה; ולצדו ראשי הסיעות החרדיות-דתיות: דרעי, בן גביר, סמוטריץ' וליצמן - כשהם כמובן מהווים את ה"מעטפת" שלו.

לאחר שהסרטון מציג את הדמויות, שנראה כי חיפשו להן תמונות לא מחמיאות במיוחד, המסר הלעגני הוא: "נתניהו ימין חזק? נתניהו ימין מתחזק". או אז מגיחה דמותו של יו"ר ישראל ביתנו עם סיסמתו זה מכבר: "ליברמן, כן למדינה יהודית, לא למדינת הלכה".

אריה דרעי אביגדור ליברמן הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד