י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החרדים שותקים והשבת מחוללת

8 אוטובוסים בשני מסלולים יפעלו בשבת באשדוד

חומות השבת נפרצות בעיר אשדוד: ארגון ׳שבוס׳ מתכוון להפעיל מערך של תחבורה ציבורית במהלך השבת הקרובה - הנציגים החרדים שומרים על דממה

 8 אוטובוסים בשני מסלולים יפעלו בשבת באשדוד
אוטובוס השבת של 'העבודה' צילום: מפלגת העבודה

חודשים לאחר ש'בחדרי חרדים' התריע מכוונת ארגון ׳שבוס׳ להפעיל מערך של תחבורה ציבורית בעיר אשדוד ובצל שתיקת הנציגות החרדית וראש העיר שלא הצליחו למנוע את הפריצה בסטטוס קוו, מערך התחבורה יחל לפעול החל מהשבת הקרובה.

בעמוד הרשמי של מערך האוטובוסים הפרטי נכתב בשעה האחרונה כי "הנה זה הגיע - שבוס אשדוד יוצאת לדרך בשבת הקרובה". "בשבתות הקרובות, כולנו נוכל לטייל עם שבוס בחופי הים, פארקים ולצרוך תרבות מבלי להוציא כסף רב על תחבורה פרטית".

המיזם יפעיל שני קווים שיצאו כל אחד ארבעה פעמיים, דהיינו שמונה אוטובוסים במחיר 9.90 ש"ח עבור חברי אגודה שנרשמים מראש ומקבלים שתי נסיעות ראשונית בחינם כדי לעודד את השימוש בקווים.

הפעלת מערך התחבורה מהווה פגיעה ממשית בסטטוס קוו וממשיכה את הפגיעות בעיר שהחלו בהפעלת הקיוסק בחוף המקומי והקמת מתחם הקליני בביג המקומי שצפוי לפעול בשבת כאשר במפלגות החרדיות לרוב שותקים בעניין.

׳בחדרי חרדים׳ פנה גם היום, פעם נוספת, לכל חברי המועצה החרדים, כדי לבדוק כיצד בכוונתם למנוע את חילולי השבת העתידיים בעיר ובאם יתקבלו תגובות נפרסמן במלואן.

אוטובוסים בשבת אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד