י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התפעל מהריקודים הנפרדים

שר החוץ הבריטי הפתיע בראיון: "החבר הכי טוב שלי הפך לחסיד"

במהלך ראיון שנערך עמו, סיפר שר החוץ הבריטי  כי "אחד החברים הכי טובים שלי בבית הספר היה יהודי, והוא הפך בהמשך להיות חסיד". השר גולל, "החתונה שלו היתה משהו שלעולם לא אשכח. זו היתה חוויה סוריאליסטית. לא רק היתה מחיצה שהפרידה, היו גם ריקודים נפרדים"

שר החוץ הבריטי הפתיע בראיון: "החבר הכי טוב שלי הפך לחסיד"
ג'רמי האנט, שר החוץ הבריטי צילום: רויטרס

ג'רמי האנט, שר החוץ הבריטי, סיפר בראיון לאתר 'ג'ואיש כרוניקל' על כך שאחד מחבריו הטובים ביותר עמו למד בבית הספר הפך להיות יהודי חסידי.

במסיבת העיתונאים של המפלגה השמרנית, הזכיר שר החוץ את "החוויה הסוריאליסטית" כשהוזמן לחתונה של חבר שהתגורר בישראל לפני יותר מ-30 שנה.

שר החוץ אמר כי הידידות עם החבר החסיד, היא "אחת הסיבות שיש לו עכשיו הבנה לקהילה היהודית".

שר החוץ אמר, "אחד החברים הכי טובים שלי בבית הספר היה יהודי, והוא הפך בהמשך להיות חסיד, החתונה שלו היתה משהו שלעולם לא אשכח. זו היתה חוויה סוריאליסטית, הלכנו לבית הכנסת, שם לא רק היתה מחיצה שהפרידה בין גברים ונשים, היו גם ריקודים נפרדים, הגברים החרדים רקדו עם חיילים ישראלים עם הרובים שלהם, כמובן שהחיילים לא הצליחו להניח את הרובים בצד כי לא ניתן להפריד אותם מנשקם".

שר החוץ אמר בראיון שהוא מעדיף לא להזכיר את שם חברו.

השר סיפר כי תפקידו כשר החוץ, איפשר לו "לעסוק בסוגיות שמעורבות בקהילה היהודית באופן מלא יותר מאשר בהיותו שר הבריאות". לדבריו "תמיכתו היסודית" הן למען הקהילה והן למען ישראל היא "תמיד שם".

בתשובה לשאלה אם המפלגה השמרנית לוקחת את הקול היהודי כמובן מאליו בבחירות הקרובות, בעקבות התרעומת הגדולה על ג'רמי קורבין, מנהיג מפלגת הלייבור שמדי תקופה פורצת מתוככי המפלגה אנטישמיות מטרידה, ולאור העובדה שיו"ר המפלגה תומך מוצהר של ארגוני הטרור, חמאס וחיזבאללה, אמר ג'רמי האנט: "אף אחד לא צריך לקחת את תמיכת הקהילה היהודית כמובן מאליו, אבל אני ידוע כמי שהוא תומך נלהב של ישראל".

"אני לא תמיד מסכים עם דברים שקורים בישראל, ואני גם יודע להעביר ביקורת על ישראל, אבל צריך לזכור כי ישראל היא מגדלור לערכים דמוקרטיים באחד האזורים המודאגים ביותר בעולם, אנחנו תמיד צריכים לזכור את זה".

בקשר לקורבין אמר שר החוץ, "ג'רמי קורבין אינו יכול להבדיל בין ביקורת על ישראל לבין ביקורת על העם היהודי, וזה נורא חבל למדינה שלנו, שיש לנו מנהיג מפלגה שרוצה להיות ראש ממשלה, והוא לא יכול לעשות את ההבחנה הזאת, לכן אני חושב שצריך לדבר על זה בכל הזדמנות".

שר החוץ גרמי קורבין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד