י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתווכחים אחר כך?

ב'איחוד הלאומי' הולכים על הראש של בנט

למרות הסלוגן של האיחוד הלאומי שאומר כי יש לשמור את הסכסוכים לאחר כך, במפלגה הולכים על ראשו של נפתלי בנט שמתכוון לרוץ לבד ומאשימים אותו בהקמת ממשלת שמאל

ב'איחוד הלאומי' הולכים על הראש של בנט
בנט וסמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסדק בגוש הימין נמשך ובעוד הקרבות בתוך 'איחוד מפלגות הימין' ממשיך במלא העוצמה בין בין 'עוצמה יהודית' ל'בית היהודי' - ב'איחוד הלאומי' פותחים בקמפיין שמכוון ישירות לראשו של יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט, כשתכליתו הטלת אשמה שמוביל להקמת ממשלת שמאל, אם היא יתמודד לבדו.

תחת הכותרת "בנט, הפעם זה עוד ייגמר בממשלת שמאל", השיקו ב'איחוד הלאומי' קמפיין, הקורא לריצה משותפת. מ'האיחוד הלאומי' נמסר, כי הקמפיין מתנהל  "בעקבות כוונתו של נפתלי בנט להתמודד שוב ברשימה נפרדת ולתת למחנה הלאומי לרוץ בשתי רשימות נפרדות גם בבחירות הקרובות".

בקמפיין מציגים את בנט כזגזגן ובאיחוד הלאומי תוהים "האם לא למדנו כלום?!" כשהם משחזרים ציטוטים של בנט מלפני הבחירות הקודמות בהן התחייב בנט שריצה נפרדת תגדיל את הגוש, בנימוק ששתי מפלגות מימין לליכוד, תוסיף לשלטון הימין - עוד 10 מנדטים ושמחקרי העומק שהוא עורך מוכיחים שהוא צודק.

"במציאות", מציינים באיחוד הלאומי, "הימין החדש לא עברה את אחוז החסימה, השליכה כמעט 4 מנדטים לפח ובכך מנעה הקמת ממשלת ימין. למרות זאת לדבריהם,  בנט מתעקש לחזור על אותו מהלך שגוי וחסר אחריות ואותן אמירות שהתגלו כטעויות מסוכנות".

"רק שהפעם" מזהירים באיחוד הלאומי, "ההתעקשות של בנט לרוץ בנפרד עלולה להעביר את השלטון לשמאל". הפליירים של הקמפיין, נחתמים בסלוגן המוביל של קמפיין הריצה המשותפת: "רצים ביחד עכשיו, מתווכחים אחר כך".

נפתלי בנט האיחוד הלאומי מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד