ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
טוויטר בהצתה מאוחרת

הכוכב המצרי לעוקביו: "בואו נהרוג יהודים"

הישאם מנסור, שחקן וסופר מצרי ידוע ובעל נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות, צייץ היום מסר לעוקביו ושידל אותם "להרוג יהודים". זו אינה הפעם הראשונה שהכוכב המצרי משתמש בטרמינולוגיה אנטישמית, אך נדמה כי הפעם הגדיש את הסאה • למרות התלונות הרבות, בטוויטר השעו את חשבונו רק לאחר 12 שעות

הכוכב המצרי לעוקביו: "בואו נהרוג יהודים"
הישאם מנסור צילום: מתוך טוויטר

הישאם מנסור, שחקן וסופר מצרי מפורסם בעל חשבון טוויטר עם למעלה מ-800 אלף עוקבים, וכן 55 אלף חברים בחשבון הפייסבוק, ונתון דומה בחשבון האינסטגרם שלו. הציע לעוקביו להרוג יהודים.

את הציוץ האנטישמי בטוויטר העלה מנסור בשעה 11.50 היום (שני) בבוקר, ועל אף שהתקבלו אלפי פניות לטוויטר - מצד גולשים, ענקית התקשורת לא עשתה בנידון דברבמשך שעות רבות. יש לציין שעל הרבה הרבה פחות מכך, טוויטר ממהרת לסגור או להשעות חשבונות, בדרך כלל של אנשי ימין קיצוני שמצייצים נגד האיסלם. אך כשזה מגיע לציוצים נגד יהודים, נראה שבטוויטר עוצמים עיניים, ורק לאחר 12 שעות טרחו בטוויטר להשעות את חשבונו של המצרי.

זו לא פעם ראשונה שהשחקן המצרי מסית נגד יהודים, בחשבון הטוויטר שלו יש הסתה תמידית נגד יהודים, כשהוא נוהג להעליל עלילות שווא נגד יהודים, וקושר את העם היהודי כמעט לכל אסון שמתרחש בעולם.

לאחר הציוץ, השחקן האנטישמי, קיבל קרוב ל-1500 תגובות, מרפרוף קל בהן, רובן נגדו, חלק מהמגיבים אף שלחו אותו לאשפוז כפוי.

אנטישמיות טוויטר פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד