י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו במרדף הדרמטי

החוקרים בהלם: קורבן הגניבה עקץ תיירים

הגונב מגנב, לא פטור מדין: תגובה מהירה של השוטרים לדיווח על שוד, הביא למעצרם של החשוד בשוד ו'הקורבן', שהתברר בחקירה כי הנו חשוד בעצמו בגניבת הרכוש שנשדד ממנו • צפו בתיעוד

החוקרים בהלם: קורבן הגניבה עקץ תיירים
אילוסטרציה צילום: unsplash

בתאריך ה – 17.6.19, בשעות הבוקר המוקדמות, התקבל במוקד המשטרה דיווח על שוד של נוסע במונית, באזור הכניסה לירושלים, במהלכו אחד הנוסעים שדד את תיקו של נוסע אחר והחל להימלט רגלית. תגובה מהירה של כוח משטרה שהיה בסמוך, הביאה לאחר מרדף רגלי קצר למעצרו של החשוד, בן 23, ממזרח י-ם, בשוד ולאיתור התיק ובו הרכוש.

עם התקדמותה של החקירה, וטרם השיבו את התיק שנגנב ובו מכשירים ניידים יקרי ערך לקורבן לכאורה, עלה חשדם של החוקרים כי הרכוש אינו שייך לקורבן אלא מדובר ברכוש אותו גנב בעצמו.

בשלב זה, הפך הקורבן (55, ירושלים) לחשוד אף הוא, ולאחר חקירה ובדיקות נוספות שערכו החוקרים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו לאתר את בעליו החוקיים של אחד מהמכשירים הניידים, זוג תיירים ששהו בארץ בחופשה והם זומנו לקבלת המכשיר לידיהם, יום לפני שעזבו את הארץ. הם הודו לחוקרים על פעולתם וחשיפת החשוד שגנב את מכשירם ובו תמונות ביקורם בארץ.

מעצרו של החשוד (23) בשוד הוארך מעת לעת ע"י בית משפט השלום בירושלים, וכתב אישום הוגש נגדו לפני כשבוע ע"י הפרקליטות, ובקשת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

חקירתו של החשוד (55) בגניבת הרכוש, עודנה מתנהלת, ונעשים מאמצים לאתר את בעליהם החוקיים של הרכוש הנוסף.

גנב תיירים מונית שודד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד