י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
המתפקדים יוצאים לקלפיות

הקרב על היו"ר: ממה חוששת סתיו שפיר?

הקרב על תפקיד היו"ר: 65,000 מתפקדי העבודה רשאים לצאת היום ל-105 קלפיות ברחבי הארץ ולבחור את היו"ר הבא שלהם לכנסת ה-22 • ההכרזה על התוצאות תתקיים הערב באוניברסיטת תל אביב • וגם: ההצעה של שמולי לשפיר

הקרב על היו"ר: ממה חוששת סתיו שפיר?
שמולי ופרץ צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בשעה האחרונה (שלישי) חברי מפלגת העבודה יצאו לקלפיות כדי לבחור את יושב ראש המפלגה שילווה אותם בקדנציה הקרובה - בכנסת ה-22.

על התפקיד מתמודדים שלושה מתוך ארבעת חברי הכנסת. המועמדים הם: עמיר פרץ, שכבר עמד בעבר בראשות המפלגה; וצעירי המפלגה איציק שמולי וסתיו שפיר.

ייתכן שההכרעה לא תיפול היום, שכן המירוץ יהיה צמוד וההערכה היא שיגרור את המצביעים לסיבוב שני לבחירת היו"ר בשבוע הבא.

יצוין כי למרות שהפעם היה קרב שקט יותר, בימים האחרונים המאבק על הראשות עלה שלב, כאשר שמולי קרא לשפיר להתאחד כנגד עמיר פרץ ואף הציע לקיים סקר לראות למי יש את הסיכויים הגדולים יותר; אך שפיר שללה את ההצעה.

מאחורי הקלעים מתנהל, כאמור, מירוץ מי יזכה בתפקיד ויפתח במגעים זריזים עם אהוד ברק, שהודיע על כוונתו להתמודד שוב לכנסת ה-22 וליצור גוש פוליטי בצד השמאלי של המפה הפוליטית שככל הנראה יבקש לעמוד בראשו - כך שתפקיד יו״ר העבודה הופך לפחות רלוונטי במירוץ הנוכחי.

בתוך כך, לפני שעה קלה הודיע אהוד ברק כי יכנס היום בצהריים מסיבת עיתונאים נוספת לצידו של סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן וחברי רשימתו.

כאמור, החל מהשעה זו ועד לשעה 21:00 זכאים 65,000 מצביעי העבודה להצביע ב-105 קלפיות הפרוסות ברחבי הארץ. ההכרזה על התוצאות תתקיים הערב באוניברסיטת תל אביב.

 

העבודה סתיו שפיר איציק שמולי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד