י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יצירה בת למעלה מ400 שנה במצב נדיר בקטלוג 'גנזים'

קטלוג 'גנזים' החמישי ובו תגליות מרעישות ומרגשות ראה אור בימים האחרונים • את הקטלוג ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות, או לקבלו במייל • המכירה תתקיים אי"ה ביום שלישי י"ג תמוז בבית טובי העיר בירושלים

יצירה בת למעלה מ400 שנה במצב נדיר בקטלוג 'גנזים'
היצירה העתיקה צילום: גנזים

איזו יצירה תורנית, השפיעה יותר מכל על אורח החיים היום יומי של יוצאי אשכנז? איזה ספר הוא יסוד היסודות של הפסיקה האשכנזית? התשובה היא פשוטה וברורה. חיבורו של הרמ"א על שולחן ערוך, הידוע בשם הגהות הרמ"א.

ארבעת חלקי השולחן ערוך בשלמותם עם הגהותיו של הרמ"א ראו אור לראשונה בעירו קראקא, בין השנים של"ח-ש"מ.

סט שלם של הוצאה זו הוא פריט נחשב ונחשק ביותר בקרב אספני יודאיקה, והוא נחשב כפריט יוצא מגדר הרגיל בייחודו, בערכו ההיסטורי המיוחד ובנדירותו הרבה.

בקטלוג החדש של בית המכירות  'גנזים' מציג בית המכירות  לפני קהל חובבי הספרים העתיקים סט שלם ומושלם של ארבעת החלקים במצב נדיר לסט שימושי כזה. על הסט כמעט לא ניכר שעברו עליו ארבע מאות שנות גלות ונדודים. המבינים בתחום טוענים שזו כנראה הזדמנות בלתי חוזרת.

כל קטלוג מצליח לרגש מחדש. מאיכות הפרטים, מצבם וערכם ההיסטורי שלא יסולא בפז, ולא פחות חשוב הכלי המפואר בו הם מוגשים, כראוי וכיאות לכתבי גדולי ישראל וצדיקי החסידות.

פריטים נוספים שצדו את עינינו תוך כדי עלעול בקטלוג, הם מחלקת המכתבים המיוחדים מצדיקי הדורות שהתפרסמו כבעלי מופתים ואנשי סגולה, כתבי יד ומכתבים מכל גווני העדות והחוגים, גדולי האחרונים כבעל חתם סופר ובנו הכתב סופר, שואל ומשיב ורבי חיים מצאנז, הנצי"ב,  החפץ חיים, רבי חיים עוזר והחזון איש ועד פריטים נדירים ממאורי הדור האחרון הגרש"ז אויערבך והגראי"ל שטיינמאן.    

את הקטלוג ניתן להשיג בחנויות  הספרים המובחרות. או בטלפון 0722572211.

המכירה תתקיים אי"ה ביום שלישי י"ג תמוז תשע"ט בבית טובי העיר בירושלים בשעה 18:30.

גנזים עתיקה קטלוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד