י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלפי חסידי חב"ד התכנסו לרגל יום ההילולא ה-25 של הרבי

מכל רחבי הארץ נהרו כ-15,000 חסידי חב"ד להתוועדות מלכדת ומיוחדת, ערב יום ההילולא הכ"ה של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל. רגע מרטיט באירוע: הקראת מכתב עליו חתמו אלפי החסידים שהוקרא בשידור ישיר בציונו של הרבי בניו-יורק

אלפי חסידי חב"ד התכנסו לרגל יום ההילולא ה-25 של הרבי
יום ההילולא ה-25 של הרבי מליובאוויטש צילום: חיים טויטו

אמש, נחתמה התוועדות מרגשת ועוצמתית, מלכדת ומרשימה, בה נטלו חלק כ-15,000 חסידים מכל רחבי הארץ, ערב יום ההילולא העשרים וחמש של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצוק"ל. 

כבר בשעת הצהריים החלו לנהור קהל החסידים מכל נקודה בארץ, מאילת ועד דימונה. שלוחים, אנ"ש ומקורבים. מכל הגילאים. ובראשם חברי בית דין רבני חב"ד, לצד המשפיעים החשובים ורבני הקהילות. הייתה זו התוועדות משפחתית שבמרכזה עמדה אישיות אחת: הרבי. 

הגעגועים, הרגעים, צפו ועלו. והיו הרבה דמעות בקהל. הרבה רגעים מרגשים. ולצד זאת, התחושה הבלתי נתפסת ש"מה זרעו בחיים אף הוא בחיים", שהרועה הנאמן, ממשיך ללוות את כלל חסידי חב"ד בכל מקום שהם בעולם ומאציל מברכותיו הקדושות גם כיום, כפי שרואים וחוזים בהתפתחות האדירה והכבירה של אלפי בתי חב"ד בכל נקודה בגלובוס, כמו גם בחייהם האישיים של רבבות חסידי חב"ד.

היו בערב נאומים של שלוחים ומשפיעים, לצד מקורבים שגילו את היהדות ואת אור החסידות בעקבות החשיפה לדמותו הטמירה של הרבי.

בלב האירוע פרצו המוני החסידים בריקוד סוחף ועוצמתי שהרים את ההיכל הירושלמי על הרגליים. 

שיא האירוע היה הקראת פ"נ כללי על ציונו הקדוש של הרבי זצוק"ל שהועבר בשידור ישיר. היה זה מעמד מרטיט שלא הותיר עין יבשה בקהל. 

האירוע נחתם באווירה מלכדת ומרוממת, עם קבלת החלטות טובות להעצים את הפעולות להגשמת הוראותיו הקדושות של הרבי זצוק"ל.

"האווירה וההתוועדות החסידית המרוממת שליכדה את חסידי חב"ד בארץ הקודש 'שבת אחים גם יחד', מחייבת אותנו כלל החסידים להתחזק בהתקשרות לרבי ולעשות הכל למילוי הוראותיו הקדושות", אומר הרב יוסף יצחק אהרונוב.

הפקה: צבעים הפקות.

 

חב"ד יום הילולא הרבי מליובאוויטש הארנה בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד